Reklama

Seniorki polubiły media społecznościowe

Seniorzy odkrywają media społecznościowe. Facebook, Twitter czy YouTube coraz większym powodzeniem cieszą się wśród osób dojrzałych, szczególnie wśród kobiet

Publikacja: 08.03.2015 04:00

Seniorki polubiły media społecznościowe

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badania dotyczącego zachowania i aktywności kobiet w social media przeprowadzonego przez Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera w 2014 roku to najczęściej kobiety w starszym wieku korzystały z popularnych serwisów.

Z raportu wynika, że Facebook największy wzrost liczby użytkowników wśród mężczyzn odnotował w najstarszych grupach wiekowych. Panów powyżej 55 roku życia przybyło o 26 proc., natomiast tych w wieku od 15 do 24 lat (najliczniejsza grupa) o 6 proc.. Spadek wśród mężczyzn został zaobserwowany tylko w najmłodszej grupie wiekowej (7 – 14 lat) i wyniósł -3 proc. Wśród pań zanotowano podobny trend – najszybciej wzrastała liczba użytkowniczek z najstarszych grup wiekowych (+32 proc. wśród kobiet między 45 a 54 rokiem życia, o 27 proc. wzrost w przedziale wiekowym 35 – 44 oraz 55+). Liczba kobiet między 15 a 24 oraz 25 a 34 rokiem życia wzrosła odpowiednio o 2 proc. i  11 proc. Niewielki spadek odnotowano jedynie w najmłodszej grupie -1 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
Sprzedaż motocykli mocno się rozpędza
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama