Reklama
Rozwiń

Seniorki polubiły media społecznościowe

Seniorzy odkrywają media społecznościowe. Facebook, Twitter czy YouTube coraz większym powodzeniem cieszą się wśród osób dojrzałych, szczególnie wśród kobiet

Publikacja: 08.03.2015 04:00

Seniorki polubiły media społecznościowe

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badania dotyczącego zachowania i aktywności kobiet w social media przeprowadzonego przez Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera w 2014 roku to najczęściej kobiety w starszym wieku korzystały z popularnych serwisów.

Z raportu wynika, że Facebook największy wzrost liczby użytkowników wśród mężczyzn odnotował w najstarszych grupach wiekowych. Panów powyżej 55 roku życia przybyło o 26 proc., natomiast tych w wieku od 15 do 24 lat (najliczniejsza grupa) o 6 proc.. Spadek wśród mężczyzn został zaobserwowany tylko w najmłodszej grupie wiekowej (7 – 14 lat) i wyniósł -3 proc. Wśród pań zanotowano podobny trend – najszybciej wzrastała liczba użytkowniczek z najstarszych grup wiekowych (+32 proc. wśród kobiet między 45 a 54 rokiem życia, o 27 proc. wzrost w przedziale wiekowym 35 – 44 oraz 55+). Liczba kobiet między 15 a 24 oraz 25 a 34 rokiem życia wzrosła odpowiednio o 2 proc. i  11 proc. Niewielki spadek odnotowano jedynie w najmłodszej grupie -1 proc.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama