Reklama

Seniorki polubiły media społecznościowe

Seniorzy odkrywają media społecznościowe. Facebook, Twitter czy YouTube coraz większym powodzeniem cieszą się wśród osób dojrzałych, szczególnie wśród kobiet

Publikacja: 08.03.2015 04:00

Seniorki polubiły media społecznościowe

Foto: Bloomberg

Jak wynika z badania dotyczącego zachowania i aktywności kobiet w social media przeprowadzonego przez Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera w 2014 roku to najczęściej kobiety w starszym wieku korzystały z popularnych serwisów.

Z raportu wynika, że Facebook największy wzrost liczby użytkowników wśród mężczyzn odnotował w najstarszych grupach wiekowych. Panów powyżej 55 roku życia przybyło o 26 proc., natomiast tych w wieku od 15 do 24 lat (najliczniejsza grupa) o 6 proc.. Spadek wśród mężczyzn został zaobserwowany tylko w najmłodszej grupie wiekowej (7 – 14 lat) i wyniósł -3 proc. Wśród pań zanotowano podobny trend – najszybciej wzrastała liczba użytkowniczek z najstarszych grup wiekowych (+32 proc. wśród kobiet między 45 a 54 rokiem życia, o 27 proc. wzrost w przedziale wiekowym 35 – 44 oraz 55+). Liczba kobiet między 15 a 24 oraz 25 a 34 rokiem życia wzrosła odpowiednio o 2 proc. i  11 proc. Niewielki spadek odnotowano jedynie w najmłodszej grupie -1 proc.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Mroczna strona internetu. Darknet rośnie w siłę
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama