Aktualizacja: 08.03.2015 04:00 Publikacja: 08.03.2015 04:00
Foto: Bloomberg
Jak wynika z badania dotyczącego zachowania i aktywności kobiet w social media przeprowadzonego przez Com Creation, HG Intelligence i Sotrendera w 2014 roku to najczęściej kobiety w starszym wieku korzystały z popularnych serwisów.
Z raportu wynika, że Facebook największy wzrost liczby użytkowników wśród mężczyzn odnotował w najstarszych grupach wiekowych. Panów powyżej 55 roku życia przybyło o 26 proc., natomiast tych w wieku od 15 do 24 lat (najliczniejsza grupa) o 6 proc.. Spadek wśród mężczyzn został zaobserwowany tylko w najmłodszej grupie wiekowej (7 – 14 lat) i wyniósł -3 proc. Wśród pań zanotowano podobny trend – najszybciej wzrastała liczba użytkowniczek z najstarszych grup wiekowych (+32 proc. wśród kobiet między 45 a 54 rokiem życia, o 27 proc. wzrost w przedziale wiekowym 35 – 44 oraz 55+). Liczba kobiet między 15 a 24 oraz 25 a 34 rokiem życia wzrosła odpowiednio o 2 proc. i 11 proc. Niewielki spadek odnotowano jedynie w najmłodszej grupie -1 proc.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas