Kryzys telewizji w Wielkiej Brytanii, u Włochów i Amerykanów wręcz odwrotnie

Telewidzowie w Wielkiej Brytanii coraz bardziej ograniczają czas spędzany przed telewizorami – w ubiegłym roku średni czas oglądania telewizji spadł tam o prawie kwadrans do trzech godzin, podczas gdy Włosi dobili do aż czterech godzin i 20 minut.

Aktualizacja: 05.09.2015 07:35 Publikacja: 05.09.2015 07:28

Kryzys telewizji w Wielkiej Brytanii, u Włochów i Amerykanów wręcz odwrotnie

Foto: Bloomberg

Jeśli do czasu spędzanego przed tradycyjną bezpłatną telewizją doliczy się we Włoszech także ten poświęcany na kanały płatne i nadawane online, okaże się, że statystyczny Włoch spędza codziennie na oglądaniu telewizji aż cztery godziny i 37 minut. – Rosnący czas oglądania w szczególności linearnej telewizji może być związany z trudną sytuacją finansową Włochów oraz wysokim wskaźnikiem bezrobocia - komentuje Dan Cryan, dyrektor działu mediów i treści w IHS Technology, firmie, która zebrała badania dotyczące czasu oglądania telewizji w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie