Aktualizacja: 05.09.2015 07:35 Publikacja: 05.09.2015 07:28
Foto: Bloomberg
Jeśli do czasu spędzanego przed tradycyjną bezpłatną telewizją doliczy się we Włoszech także ten poświęcany na kanały płatne i nadawane online, okaże się, że statystyczny Włoch spędza codziennie na oglądaniu telewizji aż cztery godziny i 37 minut. – Rosnący czas oglądania w szczególności linearnej telewizji może być związany z trudną sytuacją finansową Włochów oraz wysokim wskaźnikiem bezrobocia - komentuje Dan Cryan, dyrektor działu mediów i treści w IHS Technology, firmie, która zebrała badania dotyczące czasu oglądania telewizji w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas