Reklama
Rozwiń
Reklama

Kryzys telewizji w Wielkiej Brytanii, u Włochów i Amerykanów wręcz odwrotnie

Telewidzowie w Wielkiej Brytanii coraz bardziej ograniczają czas spędzany przed telewizorami – w ubiegłym roku średni czas oglądania telewizji spadł tam o prawie kwadrans do trzech godzin, podczas gdy Włosi dobili do aż czterech godzin i 20 minut.

Aktualizacja: 05.09.2015 07:35 Publikacja: 05.09.2015 07:28

Kryzys telewizji w Wielkiej Brytanii, u Włochów i Amerykanów wręcz odwrotnie

Foto: Bloomberg

Jeśli do czasu spędzanego przed tradycyjną bezpłatną telewizją doliczy się we Włoszech także ten poświęcany na kanały płatne i nadawane online, okaże się, że statystyczny Włoch spędza codziennie na oglądaniu telewizji aż cztery godziny i 37 minut. – Rosnący czas oglądania w szczególności linearnej telewizji może być związany z trudną sytuacją finansową Włochów oraz wysokim wskaźnikiem bezrobocia - komentuje Dan Cryan, dyrektor działu mediów i treści w IHS Technology, firmie, która zebrała badania dotyczące czasu oglądania telewizji w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, we Włoszech i w Hiszpanii.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Reklama
Reklama