Legia Warszawa i Ericsson stawiają na wspólny biznes

Na stadionie Legii rusza najnowocześniejsza platforma Wi-Fi na świecie. Kibice za jej pośrednictwem zamówią katering, pamiątki, obejrzą powtórki goli, a nawet obstawią wynik meczu.

Aktualizacja: 11.02.2016 10:16 Publikacja: 10.02.2016 21:00

Legia Warszawa i Ericsson stawiają na wspólny biznes

Foto: Archiwum

Testy platformy, którą zainstalował Ericsson, trwały już kilka miesięcy. Jak się dowiedzieliśmy, w niedzielę, przy okazji meczu z Jagiellonią Białystok, klub wystartuje z pierwszą cyfrową usługą na platformie.

Kibice nie tylko będą mogli korzystać z dostępu do internetu (bez specjalnej infrastruktury uzyskanie połączenia z telefonu na stadionie, na którym jest 20 tys. osób, jest praktycznie niemożliwe), ale też będą mogli zamówić jedzenie i napoje prosto do krzesełka.

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Media
Nowy „Plus Minus”: 20 lat Polski w UE. Dobrze wyszło (tylko teraz nie wychodźmy!)
Media
Unia Europejska i USA celują w TikToka. Chiński gigant uzależnia użytkowników
Media
Wybory samorządowe na celowniku AI. Polska znalazła się na czarnej liście
Media
Telewizje zarobią na streamingu. Platformy wchodzą na rynek reklamy
Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane