– Dzięki współpracy z wiodącymi mediami i wydawcami, możemy oferować naszej społeczności coraz więcej. Możemy edukować nie tylko na sali wykładowej czy podczas seminariów online, ale dając bezcenny dostęp do informacji – podkreśla prof. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. – W budzeniu ciekawości oraz wspieraniu ciągłego rozwoju naszych studentów i kadry, pomagają m.in. narzędzia, licencje oraz subskrypcje, obejmujące od dziś serwisy rp.pl – dodaje.
Akademia Leona Koźmińskiego od lat stawia na dostęp do aktualnych informacji z Polski i świata dla swoich studentów oraz kadry akademickiej i administracyjnej. Kolejnym krokiem w drodze do realizacji tego celu jest porozumienie zawarte między uczelnią a wydawcą „Rzeczpospolitej”, dające społeczności akademickiej bezpłatny dostęp do szerokiego pakietu treści rp.pl. Subskrypcja dla społeczności Akademii Leona Koźmińskiego obejmuje pakiet zawierający zarówno pełny dostęp do treści rp.pl (w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl), jak i treści tygodników prawnych oraz specjalistycznych serwisów.
Czytaj więcej
Grupa Gremi Media odnotowała istotne wzrosty wyników online według najnowszego badania Mediapanel (maj 2023 do maja 2022 r.). Zwiększenie liczby realnych użytkowników o 36 proc. oraz liczby odsłon o 35 proc. świadczy o rosnącej popularności treści grupy, a także jej silnej pozycji na rynku.
– Dostęp studentów do rzetelnego, pogłębionego dziennikarstwa to dla nas specjalny projekt. Cieszę się, że wspólnie z Akademią Leona Koźmińskiego i InCredibles możemy go zrealizować. W świecie pełnym powierzchownych, a czasem wręcz fałszywych przekazów, dostęp do rp.pl ma wartość edukacyjną. To dla nas szansa na pomoc w kształceniu przyszłości naszej gospodarki – powiedział Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media.
Partnerem akcji jest program mentoringowy InCredibles Sebastiana Kulczyka, będący najbardziej wszechstronnym i długofalowym programem budowy kompetencji oraz promocji młodych polskich przedsiębiorców. Oparty jest na autorskiej formule „szytych na miarę” warsztatów oraz indywidualnych konsultacji z mentorami, potencjalnymi klientami, inwestorami oraz uznanymi praktykami biznesu. W ramach działalności InCredibles współtworzy specjalistyczne raporty, debaty, publikacje oraz patronuje wydarzeniom edukacyjnym.