Subskrypcje rp.pl dla studentów oraz kadry Akademii Leona Koźmińskiego

„Rzeczpospolita” rozpoczyna współpracę z Akademią Leona Koźmińskiego, jednym z wiodących ośrodków naukowych i edukacyjnych w Polsce. W ramach podpisanego porozumienia od 1 czerwca 2023 roku studenci oraz kadra Akademii będą mieli pełny dostęp do rzetelnych i specjalistycznych treści serwisu rp.pl. Partnerem akcji jest program mentoringowy InCredibles Sebastiana Kulczyka.

Publikacja: 01.06.2023 16:42

Subskrypcje rp.pl dla studentów oraz kadry Akademii Leona Koźmińskiego

Foto: materiały prasowe

– Dzięki współpracy z wiodącymi mediami i wydawcami, możemy oferować naszej społeczności coraz więcej. Możemy edukować nie tylko na sali wykładowej czy podczas seminariów online, ale dając bezcenny dostęp do informacji – podkreśla prof. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. – W budzeniu ciekawości oraz wspieraniu ciągłego rozwoju naszych studentów i kadry, pomagają m.in. narzędzia, licencje oraz subskrypcje, obejmujące od dziś serwisy rp.pl – dodaje.

Akademia Leona Koźmińskiego od lat stawia na dostęp do aktualnych informacji z Polski i świata dla swoich studentów oraz kadry akademickiej i administracyjnej. Kolejnym krokiem w drodze do realizacji tego celu jest porozumienie zawarte między uczelnią a wydawcą „Rzeczpospolitej”, dające społeczności akademickiej bezpłatny dostęp do szerokiego pakietu treści rp.pl. Subskrypcja dla społeczności Akademii Leona Koźmińskiego obejmuje pakiet zawierający zarówno pełny dostęp do treści rp.pl (w tym ekskluzywnych tekstów publikowanych wyłącznie na rp.pl), jak i treści tygodników prawnych oraz specjalistycznych serwisów.

Czytaj więcej

Gremi Media ze wzrostem realnych użytkowników o ponad 1,3 miliona

– Dostęp studentów do rzetelnego, pogłębionego dziennikarstwa to dla nas specjalny projekt. Cieszę się, że wspólnie z  Akademią Leona Koźmińskiego i InCredibles możemy go zrealizować. W świecie pełnym powierzchownych, a czasem wręcz fałszywych przekazów, dostęp do rp.pl ma wartość edukacyjną. To dla nas szansa na pomoc w kształceniu przyszłości naszej gospodarki – powiedział Maciej Maciejowski, prezes zarządu Gremi Media.  

Partnerem akcji jest program mentoringowy InCredibles Sebastiana Kulczyka, będący najbardziej wszechstronnym i długofalowym programem budowy kompetencji oraz promocji młodych polskich przedsiębiorców.  Oparty jest na autorskiej formule „szytych na miarę” warsztatów oraz indywidualnych konsultacji z mentorami, potencjalnymi klientami, inwestorami oraz uznanymi praktykami biznesu. W ramach działalności InCredibles współtworzy specjalistyczne raporty, debaty, publikacje oraz patronuje wydarzeniom edukacyjnym.

Gremi Media SA wydaje serwisy internetowe, tj. m.in. rp.pl oraz parkiet.com, a także dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o. Liczba użytkowników serwisów internetowych Gremi Media wzrosła rok do roku o 36%, osiągając w maju 2023 roku 5 mln RU (Mediapanel, maj 2022r. i maj 2023r.).

Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 roku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie z całego świata.

– Dzięki współpracy z wiodącymi mediami i wydawcami, możemy oferować naszej społeczności coraz więcej. Możemy edukować nie tylko na sali wykładowej czy podczas seminariów online, ale dając bezcenny dostęp do informacji – podkreśla prof. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. – W budzeniu ciekawości oraz wspieraniu ciągłego rozwoju naszych studentów i kadry, pomagają m.in. narzędzia, licencje oraz subskrypcje, obejmujące od dziś serwisy rp.pl – dodaje.

Pozostało 85% artykułu
Media
Max zastąpił HBO Max. Opinie o nowej platformie streamingowej
Media
Platforma Max ma w rok przejąć subskrybentów Playera. Konto dla jednego domu
Media
Czy "Financial Times" wspiera Rosję? Kijów oskarża gazetę o szerzenie dezinformacji i paniki
Media
Do Polski wchodzą oferty platform streamingowych z reklamami. Teraz Max
Materiał Promocyjny
Jaki jest proces tworzenia banku cyfrowego i jakie czynniki są kluczowe dla jego sukcesu?
Media
Nadchodzi następca HBO Max. Co czeka widzów?
Media
Rosja stawia na dezinformację. Jak próbuje manipulować polską opinią publiczną?