Reklama

Gremi Media ze wzrostem realnych użytkowników o ponad 1,3 miliona

Grupa Gremi Media odnotowała istotne wzrosty wyników online według najnowszego badania Mediapanel (maj 2023 do maja 2022 r.). Zwiększenie liczby realnych użytkowników o 36 proc. oraz liczby odsłon o 35 proc. świadczy o rosnącej popularności treści grupy, a także jej silnej pozycji na rynku.

Publikacja: 01.06.2023 17:32

Gremi Media ze wzrostem realnych użytkowników o ponad 1,3 miliona

Foto: Gremi Media SA

Gremi Media, wydawca serwisów internetowych, takich jak rp.pl oraz parkiet.com, odnotował dynamiczny wzrost realnych użytkowników o 36% w porównaniu z poprzednim rokiem. Liczba realnych użytkowników serwisów wzrosła z 3,7 mln w maju 2022 do ponad 5 mln w maju 2023. Wzrost odsłon wyniósł z kolei 35% i ich liczba osiągnęła 24 mln.

Grupa Gremi Media umocniła swoją pozycję jako ważne źródło treści ekonomicznych, awansując do pierwszej dziesiątki kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo”, zarówno pod względem liczby użytkowników (4,2 mln RU), jak i liczby odsłon (17,7 mln PV).

Czytaj więcej

Anna Zejdler dołącza do „Rzeczpospolitej”. Będzie szefową nowego serwisu kobieta.rp.pl

W maju 2023 spośród wszystkich grup mediowych znajdujących się w TOP 10 kategorii „Biznes, finanse, prawo” połowa zanotowała spadki nawet na poziomie kilkudziesięciu procent. Natomiast Grupa Gremi Media, ze wzrostem liczby realnych użytkowników o 900 tys. osiągnęła najwyższą dynamikę rok do roku, wynoszącą blisko 30%.

Dodatkowo, Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej „Informacje i publicystyka” – w porównaniu maja 2023 do maja 2022. Liczba realnych użytkowników podwoiła się, rosnąc o ponad 1 milion (maj 2022: 1,024 mln RU – maj 2023: 2,092 mln RU).

Reklama
Reklama

– Najnowsze wyniki świadczą o sile przekazu naszych serwisów i ich atrakcyjności dla użytkowników. To prawdziwe osiągnięcie w dostarczaniu wysokiej jakości treści oraz zdolności przyciągania i utrzymania odbiorców. Widzimy wyraźne efekty naszej strategii cyfryzacji i jesteśmy przekonani, że to właściwa droga do powiększenia grona naszych subskrybentów – podsumowuje Radek Kucko, członek zarządu Gremi Media SA.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com oraz serwisy branżowe, m.in.: sukces.rp.pl, pieniądze.rp.pl, zdrowie.rp.pl czy edukacja.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Czytaj więcej

Subskrypcje rp.pl dla studentów oraz kadry Akademii Leona Koźmińskiego

Gremi Media, wydawca serwisów internetowych, takich jak rp.pl oraz parkiet.com, odnotował dynamiczny wzrost realnych użytkowników o 36% w porównaniu z poprzednim rokiem. Liczba realnych użytkowników serwisów wzrosła z 3,7 mln w maju 2022 do ponad 5 mln w maju 2023. Wzrost odsłon wyniósł z kolei 35% i ich liczba osiągnęła 24 mln.

Grupa Gremi Media umocniła swoją pozycję jako ważne źródło treści ekonomicznych, awansując do pierwszej dziesiątki kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo”, zarówno pod względem liczby użytkowników (4,2 mln RU), jak i liczby odsłon (17,7 mln PV).

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Materiał Promocyjny
Bieszczady to region, który wciąż zachowuje aurę dzikości i tajemniczości
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Materiał Promocyjny
Jak sfinansować rozwój w branży rolno-spożywczej?
Reklama
Reklama