Gremi Media ze wzrostem realnych użytkowników o ponad 1,3 miliona

Grupa Gremi Media odnotowała istotne wzrosty wyników online według najnowszego badania Mediapanel (maj 2023 do maja 2022 r.). Zwiększenie liczby realnych użytkowników o 36 proc. oraz liczby odsłon o 35 proc. świadczy o rosnącej popularności treści grupy, a także jej silnej pozycji na rynku.

Publikacja: 01.06.2023 17:32

Gremi Media ze wzrostem realnych użytkowników o ponad 1,3 miliona

Foto: Gremi Media SA

Gremi Media, wydawca serwisów internetowych, takich jak rp.pl oraz parkiet.com, odnotował dynamiczny wzrost realnych użytkowników o 36% w porównaniu z poprzednim rokiem. Liczba realnych użytkowników serwisów wzrosła z 3,7 mln w maju 2022 do ponad 5 mln w maju 2023. Wzrost odsłon wyniósł z kolei 35% i ich liczba osiągnęła 24 mln.

Grupa Gremi Media umocniła swoją pozycję jako ważne źródło treści ekonomicznych, awansując do pierwszej dziesiątki kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo”, zarówno pod względem liczby użytkowników (4,2 mln RU), jak i liczby odsłon (17,7 mln PV).

Czytaj więcej

Anna Zejdler dołącza do „Rzeczpospolitej”. Będzie szefową nowego serwisu kobieta.rp.pl

W maju 2023 spośród wszystkich grup mediowych znajdujących się w TOP 10 kategorii „Biznes, finanse, prawo” połowa zanotowała spadki nawet na poziomie kilkudziesięciu procent. Natomiast Grupa Gremi Media, ze wzrostem liczby realnych użytkowników o 900 tys. osiągnęła najwyższą dynamikę rok do roku, wynoszącą blisko 30%.

Dodatkowo, Gremi Media odnotowała znaczący wzrost w kategorii tematycznej „Informacje i publicystyka” – w porównaniu maja 2023 do maja 2022. Liczba realnych użytkowników podwoiła się, rosnąc o ponad 1 milion (maj 2022: 1,024 mln RU – maj 2023: 2,092 mln RU).

– Najnowsze wyniki świadczą o sile przekazu naszych serwisów i ich atrakcyjności dla użytkowników. To prawdziwe osiągnięcie w dostarczaniu wysokiej jakości treści oraz zdolności przyciągania i utrzymania odbiorców. Widzimy wyraźne efekty naszej strategii cyfryzacji i jesteśmy przekonani, że to właściwa droga do powiększenia grona naszych subskrybentów – podsumowuje Radek Kucko, członek zarządu Gremi Media SA.

Gremi Media SA wydaje dzienniki „Rzeczpospolita”, „Parkiet”, „Sport”, a także serwisy internetowe, tj. rp.pl, parkiet.com, sportdziennik.com oraz serwisy branżowe, m.in.: sukces.rp.pl, pieniądze.rp.pl, zdrowie.rp.pl czy edukacja.rp.pl. Ponadto posiada pakiety kontrolne w spółkach e-Kiosk SA oraz Kancelarie RP sp. z o.o.

Czytaj więcej

Subskrypcje rp.pl dla studentów oraz kadry Akademii Leona Koźmińskiego

Gremi Media, wydawca serwisów internetowych, takich jak rp.pl oraz parkiet.com, odnotował dynamiczny wzrost realnych użytkowników o 36% w porównaniu z poprzednim rokiem. Liczba realnych użytkowników serwisów wzrosła z 3,7 mln w maju 2022 do ponad 5 mln w maju 2023. Wzrost odsłon wyniósł z kolei 35% i ich liczba osiągnęła 24 mln.

Grupa Gremi Media umocniła swoją pozycję jako ważne źródło treści ekonomicznych, awansując do pierwszej dziesiątki kategorii tematycznej „Biznes, finanse, prawo”, zarówno pod względem liczby użytkowników (4,2 mln RU), jak i liczby odsłon (17,7 mln PV).

Media
Koniec ekspansji platform streamingowych? Netflix ukryje dane
Materiał Promocyjny
Wykup samochodu z leasingu – co warto wiedzieć?
Media
Nie żyje Tomasz Świderek. Przez lata pisał w „Rz” o telekomunikacji
Media
Masowy protest dziennikarzy w Grecji. „Nie stać nas na utrzymanie rodzin”
Media
Nie żyje założyciel Money.pl Arkadiusz Osiak
Materiał Promocyjny
Jak kupić oszczędnościowe obligacje skarbowe? Sposobów jest kilka
Media
Meta oskarżona o cenzurę. Zablokowała linki do gazety i felieton niezależnego dziennikarza