Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.06.2025 06:42 Publikacja: 10.08.2022 15:26
Foto: YouTube
Zwykły spot reklamujący lody, którego bohaterka robi sobie przerwę w podróży by cieszyć się smakołykiem w pięknych okolicznościach przyrody wzbudził olbrzymie kontrowersje w Iranie. I nie chodzi tu o sam akt spożywania przysmaku, a o hidżab aktorki. Według Policji Moralnej, która zajmuje się głównie dbaniem o to, by przestrzegano religijnych praw wymyślonych przez irańskich duchownych, reklama „obraziła wartości kobiet” i prowadzi do „niemoralności”.
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Warner Bros. Discovery, posiadający w Polsce stację telewizyjną TVN oraz serwis Player.pl, zamierza podzielić si...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas