Aktualizacja: 25.01.2017 16:17 Publikacja: 25.01.2017 16:17
Foto: 123RF
Wg raportu Kantar Media przygotowanego na zlecenie wirtualnemedia.pl tradycyjne media (bez internetu) zarobiły ponad 31,4 mld zł w ubiegłym roku, tym samym poprawiając wynik o 3,3 proc. w stosunku do 2015 r.
Najwięcej na reklamę przeznaczyła Aflofarm Farmacja Polska, zwiększając wydatki na promocję o 9,1 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Nawet połowa z kwoty 1,83 mld zł pozwoliłaby zachować spółce pierwsze miejsce w zestawieniu największych reklamodawców w mediach pozainternetowych.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas