Najwięksi reklamodawcy w 2016 r

Producent farmaceutyków Herbapect, Rutinacea czy NeoMag wydał na reklamy w tradycyjnych mediach ponad 1,83 mld zł w 2016 r.

Publikacja: 25.01.2017 16:17

Najwięksi reklamodawcy w 2016 r

Foto: 123RF

Wg raportu Kantar Media przygotowanego na zlecenie wirtualnemedia.pl tradycyjne media (bez internetu) zarobiły ponad 31,4 mld zł w ubiegłym roku, tym samym poprawiając wynik o 3,3 proc. w stosunku do 2015 r.

Najwięcej na reklamę przeznaczyła Aflofarm Farmacja Polska, zwiększając wydatki na promocję o 9,1 proc. w stosunku do roku poprzedniego. Nawet połowa z kwoty 1,83 mld zł pozwoliłaby zachować spółce pierwsze miejsce w zestawieniu największych reklamodawców w mediach pozainternetowych.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie