Reklama

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Posten Norge w swojej świątecznej kampanii reklamowej opowiedziała piękną historię miłosną. I uczciła pół wieku prawa Norwegów do kochania kogo chcą.

Publikacja: 24.11.2021 18:31

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Foto: Posten Norge

Najnowsza kampania reklamowa norweskiej firmy oferującej usługi pocztowe Posten Norge obejmuje klip pod tytułem „Kiedy Harry poznaje Świętego Mikołaja”. Tytułem nawiązuje on do komedii z 1989 roku „Kiedy Harry poznał Sally” i także opowiada historię miłosną. W tym jednak wypadku Mikołaj z wzajemnością zakochuje się w Harrym.

Historia miłosna dwóch zakochanych zaczyna się, gdy Harry przypadkiem natyka się na Mikołaja przynoszącego mu prezenty. Dorosły mężczyzna i Mikołaj zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia, niestety – z konieczności spędzane razem chwile są krótkie, w końcu Święty Mikołaj ma wiele prezentów do rozniesienia.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama