Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Posten Norge w swojej świątecznej kampanii reklamowej opowiedziała piękną historię miłosną. I uczciła pół wieku prawa Norwegów do kochania kogo chcą.

Publikacja: 24.11.2021 18:31

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Foto: Posten Norge

Najnowsza kampania reklamowa norweskiej firmy oferującej usługi pocztowe Posten Norge obejmuje klip pod tytułem „Kiedy Harry poznaje Świętego Mikołaja”. Tytułem nawiązuje on do komedii z 1989 roku „Kiedy Harry poznał Sally” i także opowiada historię miłosną. W tym jednak wypadku Mikołaj z wzajemnością zakochuje się w Harrym.

Historia miłosna dwóch zakochanych zaczyna się, gdy Harry przypadkiem natyka się na Mikołaja przynoszącego mu prezenty. Dorosły mężczyzna i Mikołaj zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia, niestety – z konieczności spędzane razem chwile są krótkie, w końcu Święty Mikołaj ma wiele prezentów do rozniesienia.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie