Reklama
Rozwiń

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Posten Norge w swojej świątecznej kampanii reklamowej opowiedziała piękną historię miłosną. I uczciła pół wieku prawa Norwegów do kochania kogo chcą.

Publikacja: 24.11.2021 18:31

Mikołaj odkrywa miłość w reklamie norweskiej poczty. Homofobom się nie spodoba

Foto: Posten Norge

Najnowsza kampania reklamowa norweskiej firmy oferującej usługi pocztowe Posten Norge obejmuje klip pod tytułem „Kiedy Harry poznaje Świętego Mikołaja”. Tytułem nawiązuje on do komedii z 1989 roku „Kiedy Harry poznał Sally” i także opowiada historię miłosną. W tym jednak wypadku Mikołaj z wzajemnością zakochuje się w Harrym.

Historia miłosna dwóch zakochanych zaczyna się, gdy Harry przypadkiem natyka się na Mikołaja przynoszącego mu prezenty. Dorosły mężczyzna i Mikołaj zakochują się w sobie od pierwszego wejrzenia, niestety – z konieczności spędzane razem chwile są krótkie, w końcu Święty Mikołaj ma wiele prezentów do rozniesienia.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji