Ponad 440 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na „Nie czas umierać" w pierwszy weekend wyświetlania kolejnej części przygód Jamesa Bonda. Wpływy ze sprzedaży wejściówek na nowego Bonda przekroczyły 9,2 mln zł. To według danych Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskaliśmy, najlepsze otwarcie w 2021 r. (drugi wynik należał do filmu „Obecność 3", który w pierwszy weekend wyświetlania obejrzały 144 tys. widzów).
Tym samym widzowie przyjęli tytuł lepiej niż dotychczasowego rekordzistę z tej serii – „Skyfall". Zdaniem operatorów kin to dobrze wróży wynikom czwartego kwartału i potwierdza, że branża odzyskuje siły.
Powrót do kin
Szef sieci kin Helios (Grupa Agory) Tomasz Jagiełło mówił nam w poniedziałek, że zdarzały się kina, w których uruchamiano pulę biletów przeznaczoną tylko dla osób zaszczepionych (nie wliczają się do limitu 75 proc. zapełnienia sali).
Frekwencja na Bondzie podbije tym samym wyniki branży, tęskniącej za dużą widownią i tytułami przyciągającymi ponad 1 mln osób, w ostatnim kwartale tego roku. Tomasz Jagiełło jest zdania, że kwartał ten zapowiada się dobrze. Z optymizmem mówi również o wynikach za minione trzy miesiące. W lipcu, sierpniu i wrześniu widownia w Heliosie stanowiła duże kilkadziesiąt procent widowni z 2019 r. i odsetek ten rósł – wynika z jego wypowiedzi.