Reklama

Tłumy na Bondzie dają nadzieję kinom

„Nie czas umierać" z agentem 007 miało najlepsze wejście na polskie ekrany w tym roku. To dobrze wróży obciążonej przez pandemię branży.

Publikacja: 05.10.2021 21:00

Premiera "Nie czas umierać"

Premiera "Nie czas umierać"

Foto: AFP

Ponad 440 tys. biletów sprzedały kina w Polsce na „Nie czas umierać" w pierwszy weekend wyświetlania kolejnej części przygód Jamesa Bonda. Wpływy ze sprzedaży wejściówek na nowego Bonda przekroczyły 9,2 mln zł. To według danych Boxoffice.pl, do których dostęp uzyskaliśmy, najlepsze otwarcie w 2021 r. (drugi wynik należał do filmu „Obecność 3", który w pierwszy weekend wyświetlania obejrzały 144 tys. widzów).

Pozostało jeszcze 88% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama