Aktualizacja: 27.11.2018 21:03 Publikacja: 27.11.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które dyskutują od miesięcy o budowie nowego standardu badania konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce, powołają komitet ds. badań konsumpcji mediów (ang. joint industry committe, JIC). Na razie, po zapowiadanym przez nas spotkaniu branży 6 listopada, podpisano list intencyjny w tej sprawie.
Żadna ze stron nie podaje konkretnego terminu. Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, liczy, że JIC powstanie szybko. W KRRiT za wypracowanie wspólnie z rynkiem nowego standardu badań odpowiada zespół Telemetrii Polskiej pod kierunkiem Michała Wigurskiego. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że celem Telemetrii jest, aby JIC powstał do końca roku.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas