Reklama

Nowy standard badań mediów coraz bardziej realny

Telewizja, radio, internet i firmy reklamowe zadecydują wspólnie, jak zbadać ich użytkowników.

Aktualizacja: 27.11.2018 21:03 Publikacja: 27.11.2018 20:00

Nowy standard badań mediów coraz bardziej realny

Foto: Adobe Stock

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które dyskutują od miesięcy o budowie nowego standardu badania konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce, powołają komitet ds. badań konsumpcji mediów (ang. joint industry committe, JIC). Na razie, po zapowiadanym przez nas spotkaniu branży 6 listopada, podpisano list intencyjny w tej sprawie.

Żadna ze stron nie podaje konkretnego terminu. Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, liczy, że JIC powstanie szybko. W KRRiT za wypracowanie wspólnie z rynkiem nowego standardu badań odpowiada zespół Telemetrii Polskiej pod kierunkiem Michała Wigurskiego. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że celem Telemetrii jest, aby JIC powstał do końca roku.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Media
Donald Trump dołączył do TikToka i już nie widzi w nim zagrożeń. Przedłuży termin sprzedaży
Media
Trwało kilka miesięcy. Zgromadzenie wspólników Telewizji Polsat zamknięte
Media
„Rzeczpospolita” ze specjalnym dodatkiem z okazji rocznicy Powstania Warszawskiego
Media
TVP w ogniu politycznych gier. Prognozuje aż 2 mld zł straty
Media
Zygmunt Solorz odwołany. Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa
Reklama
Reklama