Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 27.11.2018 21:03 Publikacja: 27.11.2018 20:00
Foto: Adobe Stock
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA Polska i Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, które dyskutują od miesięcy o budowie nowego standardu badania konsumpcji mediów elektronicznych w Polsce, powołają komitet ds. badań konsumpcji mediów (ang. joint industry committe, JIC). Na razie, po zapowiadanym przez nas spotkaniu branży 6 listopada, podpisano list intencyjny w tej sprawie.
Żadna ze stron nie podaje konkretnego terminu. Witold Kołodziejski, przewodniczący KRRiT, liczy, że JIC powstanie szybko. W KRRiT za wypracowanie wspólnie z rynkiem nowego standardu badań odpowiada zespół Telemetrii Polskiej pod kierunkiem Michała Wigurskiego. Z nieoficjalnych informacji „Rzeczpospolitej" wynika, że celem Telemetrii jest, aby JIC powstał do końca roku.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Prezydent USA Donald Trump oświadczył w piątek, że ma już chętnych nabywców na TikToka i mógłby dalej przedłużyć...
W piątek 8 sierpnia zakończyło się trwające od 6 maja i kilka razy przedłużane nadzwyczajne walne zgromadzenie w...
Z okazji 81. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego redakcje dziennika „Rzeczpospolita” oraz serwisu zyciewars...
Telewizji Polskiej szkodzi polityczny impas. Byli szefowie TVP, w rozmowie z „Rzeczpospolitą" wskazują, co może...
Decyzją głównego akcjonariusza – TiVi Foundation – Cyfrowy Polsat ma nowego prezesa i przewodniczącego rady nadz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas