Około 125 tys. zł wyda Poznań na ogólnopolską kampanię billboardową pod hasłem „Poznań – dobry klimat do rozmów”. Promuje ona miasto jako m.in. miejsce konferencji ONZ dotyczącej zmian klimatu.
– Przez dwa tygodnie grudnia nazwa miasta pojawi się we wszystkich serwisach informacyjnych świata, a zdjęcia Poznania obiegną całą kulę ziemską – mówi Katarzyna Parysek, pełnomocnik prezydenta Poznania.
W tym roku miasta szczególnie upatrzyły sobie reklamę zewnętrzną na promocję wizerunkową lub wydarzeń, które się w nich odbywają. Na reklamę miejskich imprez stawiają głównie największe miasta.
– Od tego roku nie prowadzimy już kampanii wizerunkowych na terenie Polski. Marka Krakowa jest na tyle silna, że nie ma takiej potrzeby. Prowadzimy jedynie promocje wydarzeń i na nie zapraszamy. W tym roku mieliśmy ponad dziesięć tego typu kampanii – informuje Izabela Helbin z biura promocji i marketingu Krakowa.
Największe wydarzenia artystyczne w mieście na billboardach promował też Wrocław. A obecnie startuje z promocją wymyślonego dnia życzliwości, który przypada na 21 listopada. Zielona Góra kolejny rok natomiast reklamowała winobranie.