Portal Nasza-Klasa we wrześniu zyskał aż 270 tys. tzw. unikalnych użytkowników. Serwis ma ich już 8,25 mln – wynika z najnowszego badania Megapanel PBI/Gemius. Portal handlowy Allegro, który stracił na rzecz Naszej-Klasy czwartą pozycję, we wrześniu odnotował wzrost o zaledwie 90 tys. unikalnych użytkowników i ma ich w sumie 8,2 mln.
Awans Naszej-Klasy był jedynym wrześniowym przetasowaniem w czołówce najpopularniejszych stron internetowych w Polsce. Pierwszą, niezagrożoną pozycję, z 13,37 mln unikalnych użytkowników (zasięg 85,8 proc.), zajmuje witryna wyszukiwarki Google. Drugie miejsce zajmuje należący do ITI portal Onet.pl – 9,97 mln unikalnych użytkowników (zasięg 64 proc.). Ostatnie miejsce na podium, z minimalną przewagą nad Naszą-Klasą, zajął portal Wirtualna Polska (wp.pl) – 8,6 mln użytkowników (55,6 proc. zasięgu). Poza pierwszą piątką znalazły się kolejno portale Interia.pl, o2.pl, Gazeta.pl oraz serwisy YouTube.com i Wikipedia.org.
Pod względem liczby odsłon w polskim Internecie zdecydowania prowadzi Nasza-Klasa z 9 mld 811 mln odsłon miesięcznie. Następne w kolejności Allegro odnotowało 3 mld 894 mln odsłon. Nasza-Klasa jest także liderem pod względem średniego czasu spędzonego na stronie WWW przez statystycznego użytkownika w ciągu miesiąca (11,5 godz.).