Dynamika jest bardzo widoczna - w porównaniu do listopada 2017 r. o niemal 26 proc. zwiększyła się liczba użytkowników serwisów Grupy Gremi (z 2,9 do 3,7 mln), a o 24,6 proc. wzrosła liczba odsłon (z 12,7 mln do 15,9 mln). Zasięg serwisów Grupy, czyli ich udział w rynku wyniósł w ubiegłym miesiącu 13,2 proc. i jest to wynik lepszy o 2,6 punktu proc. rok do roku. Imponujący jest też wzrost liczby tych użytkowników witryn rp.pl i parkiet.com, którzy korzystają z urządzeń mobilnych. W listopadzie było ich 2,2 mln - aż o 72 proc. więcej, niż w ubiegłym roku.
- Nasze witryny rosną w średnim tempie ponad 25 procent rocznie. Ta dynamika jest kolejnym wymiernym efektem wdrażania strategii ”digital first”. Łączymy siłę marki, technologii oraz danych analitycznych. Tworzymy ciekawe, sprofilowane serwisy tematyczne, dostosowane do potrzeb konkretnych odbiorców, kładziemy nacisk na responsywną prezentację treści na urządzeniach mobilnych i bardzo dokładnie badamy preferencje naszych użytkowników tak, by jak najdokładniej odpowiadać na najnowsze wyzwania w segmencie Biznes Finanse Prawo, w którym się specjalizujemy - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media S.A.