Najbardziej w porównaniu z sytuacją w sierpniu 2009 roku zwiększyła się sprzedaż "Gazety Polskiej", która wzrosła w tym czasie ponaddwukrotnie - z 24,7 tys. egz. do 60,8 tys. egz.) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy pokazujących tzw. rozpowszechnianie płatne razem. O11,4 proc. niż rok wcześniej wyższa była w sierpniu sprzedaż "Tygodnika Angora" z przedrukami z prasy polskiej: wynosiła 395,6 tys. egz. Sprzedaż "Gościa Niedzielnego" wzrosła o 6,6 proc. do 137,3 tys. egz., a "Newsweeka Polska" - o 6,5 proc., do 134,9 tys. egz. Minimalny wzrost odnotowała też "Polityka", której wynik poprawił się o 0,5 proc. do 150,1 tys. egz.

Pozostałe tytuły z czołówki tygodników opinii odnotowały spadki sprzedaży. Najbardziej rok do roku spadła sprzedaż "Przekroju" - o 26,8 proc. do 48,9 tys. egz. Publikujące przedruki z prasy zagranicznej "Forum" sprzedawało w sierpniu średnio 17,5 tys. egz. (spadek o 10,4 proc.), "Wprost" stracił 6,1 proc. i sprzedawał 110,7 tys. egz., "Tygodnik Powszechny" odnotował spadek o 3,6 proc. (do 22 tys. egz.), a wynik "Przeglądu" obniżył się minimalnie - o 0,6 proc. - do 23,2 tys. egz.