Tytuł w polskiej wersji ma być dwutygodnikiem. Wydawca planuje, że nakład nowego pisma będzie wynosił 400 tys. egz. - Liczymy na sprzedaż pierwszych numerów na poziomie 200 tys. egzemplarzy - zapowiedziała Monika Krokiewicz, wydawca pism luksusowych, poradniczych i młodzieżowych w Wydawnictwa Bauer. Jak tłumaczy, magazyn w 80 proc. będzie zawierał treści polskie, w tym okładki, a w 20 proc. będzie czerpał z materiałów międzynarodowych. Wydawca na razie nie podał jego ceny. – Na rynku w segmencie czasopism people przedział cen wynosi dziś 99 gr – 4,99 zł. I my się zmieścimy w tym przedziale – mówi Monika Krokiewicz.
Pismo ma być kierowane do kobiet w wieku 20-40 lat, z dużych i średnich miast, pracujących i lubiących zakupy. Jak mówi Anna Zaleska, redaktor naczelna tytułu, jego zawartość będą stanowiły nie tylko materiały o gwiazdach i sesje modowe, ale też raporty społeczne, reportaże, felietony (m.in. projektantki Gosi Baczyńskiej).
Polska "Grazia" będzie wydawana na licencji włoskiego wydawnictwa Mondadori. Dwutygodnik będzie konkurencją dla "Vivy!" i "Gali". – Ma być pismem typu people w segmencie premium – mówi Monika Krokiewicz.
Na kampanię promującą debiut magazynu, Bauer wyda 4 mln zł. Witold Woźniak, prezes Grupy Bauer w Polsce, zapowiedział, że tytuł ma osiągnąć break-even w ciągu 1-2 lat, a inwestycyjnie zwrócić się po 3 latach.
Magazyn rusza w wersji papierowej, żaden z kobiecych magazynów Bauera (wydaje także m.in. "Twój Styl" i "Panią") nie ma na razie wersji na tablety i urządzenia mobilne, ale Witold Woźniak zapowiada, że możliwe jest, iż pojawią się już nawet w przyszłym roku. - Czekamy na odpowiedni moment na rynku, na razie jest na nim zbyt mało elektronicznych czytników - uważa.