Najwięcej użytkowników – 18,84 mln - miała Grupa Google (przy 19,02 w listopadzie), kolejne były: Grupa Allegro liczona łącznie z GG: 16,14 mln użytkowników ( 16,3 mln miesiąc wcześniej), Facebook.com: 15,38 mln (spadek liczby użytkowników z 15,74 mln w listopadzie), YouTube.com: 14,91 mln (15,24 mln miesiąc wcześniej), który w listopadzie plasował się jeszcze za Grupą Onet-RAS, a w grudniu ją wyprzedził. Witryny z Grupy Onet i portale Ringier Axel Springer miały łącznie 14,82 mln użytkowników przy 15,25 mln w listopadzie – wynika z grudniowych badań Megapanel PBI/Gemius.
Za tą grupą uplasowała się Grupa Wirtualna Polska (jeszcze bez witryn z Grupy o2, choć połączenie wyników obu struktur to już zapewne tylko kwestia czasu - ich fuzja została sfinalizowana w poprzednim tygodniu) z wynikiem 13,25 mln (przy 13,51 mln miesiąc wcześniej). Kolejna była Grupa Gazeta.pl z 12,39 mln użytkowników ( 12,76 mln w listopadzie), a za nią: Grupa Interia.pl: 12,23 mln ( 12 ,56 mln w listopadzie), Wikipedia.org z wynikiem 9,87 mln ( spadek z 11,07 mln) oraz Grupa o2 z wynikiem sięgającym prawie 8,9 mln (w listopadzie w pierwszej dziesiątce zamiast Grupy o2 mieściła się Grupa Polskapresse-Media Regionalne z wynikiem 9,32 mln, która w grudniu miała 8,82 mln użytkowników.
Najpopularniejszymi w grudniu domenami były: Google.pl ( 18,17 mln użytkowników), Facebook.com (15,38 mln), YouTube.com (14,91 mln), Onet.pl (13,18 mln) oraz Google.com ( 13,14 mln).
Najwięcej mobilnych „cookies" miały w grudniu Grupa Onet-RAS: 6,95 mln, Grupa WP: 5,96 mln, Grupa Allegro-GG: 5,34 mln, Grupa Gazeta.pl: 4,66 mln oraz Grupa Interia.pl: 4,24 mln.
Śród serwisów mobilnych najwięcej odsłon generowały w grudniu serwisy z Grupy WP: główna strona m.wp.pl (41,2 mln odsłon), Mini WP –Informacje (prawie 25 mln odsłon) oraz Mini WP Sport ( 13,4 mln odsłon). Kolejne były m.interia.pl z 9,2 mln odsłon oraz Mini WP – Styl życia (6,4 mln odsłon).