Reklama
Rozwiń
Reklama

Widzowie wolą filmy od HD

Trzy czwarte internautów chętniej widziałoby w nowym pakiecie kanałów naziemnej telewizji cyfrowej dodatkowe kanały niż już znane stacje, ale w lepszej rozdzielczości.

Aktualizacja: 07.01.2015 07:39 Publikacja: 07.01.2015 06:12

Z badania MEC wynika, że trzy czwarte polskich internautów zamiast HD wolałoby dostać nowe stacje.

Z badania MEC wynika, że trzy czwarte polskich internautów zamiast HD wolałoby dostać nowe stacje.

Foto: Flickr

Dom mediowy MEC spytał polskich internautów, jak zagospodarowaliby planowany teraz nowy pakiet (multipleks) naziemnej telewizji. W piątek Urząd Komunikacji Elektronicznej ma zakończyć branżowe konsultacje dotyczące tej samej sprawy. Pod ocenę środowiska poddany został pomysł zakładający, że trzy z siedmiu miejsc na nowym multipleksie miałyby zostać przeznaczone na stacje TVP, a pozostałe cztery – na nowe kanały.

Najwięksi prywatni nadawcy optują za wykorzystaniem dodatkowych pojemności na rozwinięcie już istniejącej oferty naziemnych stacji do wersji HD (wysoka rozdzielczość). Z badania MEC wynika, że trzy czwarte polskich internautów zamiast HD wolałoby dostać nowe stacje. 24,3 proc. wolałoby rozwinąć już istniejącą ofertę stacji do wersji HD.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama