Marketingowa wiosna telekomów

Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni ruszyli z nowymi kampaniami. Orange odświeża markę.

Publikacja: 16.04.2015 21:00

To był tydzień nowości u największych operatorów telekomunikacyjnych. Orange pokazał, w jaki sposób

To był tydzień nowości u największych operatorów telekomunikacyjnych. Orange pokazał, w jaki sposób odświeży wizerunek marki.

Foto: Bloomberg

W mijającym tygodniu niemal każdy z dużych operatorów telekomunikacyjnych prezentował nowości w ofercie. W poniedziałek Netia zapowiedziała start kampanii telewizyjnej z nagrywarką w roli głównej. We wtorek T-Mobile ogłosił start nowej kampanii marki Heyah, która zmieniła profil na internetowy. W czwartek ten sam telekom wprowadził nowe taryfy mix i pre-paid, a Play zaanonsował pojawienie się na półce (cenowo wysokiej) nowego modemu mobilnego internetu 4G.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama