Aktualizacja: 05.05.2015 14:52 Publikacja: 05.05.2015 14:52
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
"Spółka ma stabilną sytuację w zakresie płynności finansowej – wskaźniki płynności kształtują się na wzorcowych poziomach" - czytamy w komunikacie TVP.
Jak poinformowano, choć przychody z reklam i sponsoringu w I kw. 2015 r. były niższe od uzyskanych w analogicznym okresie 2014 r. o 3,9 mln zł, przewyższyły one zaplanowany zysk tego sektora o 2,9 mln zł. Spadek rok do roku Centrum Informacji TVP tłumaczy zyskownymi transmisjami Igrzysk Olimpijskich w Soczi na początku ub. roku.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas