Usługa ma 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Jak podał Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, na trwającej w Toruniu Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, platforma HbbTV TVP zaczęła się nadawcy zwracać.

Publikacja: 12.05.2015 13:33

– Mogę dziś ogłosić, że po dwóch latach inwestowania w ten projekt, w końcu na siebie zarabia. Stało się tak także dzięki reklamodawcom, którzy zrozumieli, jak platforma działa i jak się na niej reklamować – zauważył. Jak podawał Marian Zalewski z zarządu TVP, platforma HbbTV TVP ma już miesięcznie 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Oprócz TVP hybrydową telewizję ma w Polsce Grupa ZPR, ale także Stopklatka należąca do Kina Polska TV i Agory.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie