Usługa ma 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Jak podał Wiesław Łodzikowski, dyrektor Ośrodka TVP Technologie, na trwającej w Toruniu Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, platforma HbbTV TVP zaczęła się nadawcy zwracać.

Publikacja: 12.05.2015 13:33

– Mogę dziś ogłosić, że po dwóch latach inwestowania w ten projekt, w końcu na siebie zarabia. Stało się tak także dzięki reklamodawcom, którzy zrozumieli, jak platforma działa i jak się na niej reklamować – zauważył. Jak podawał Marian Zalewski z zarządu TVP, platforma HbbTV TVP ma już miesięcznie 1,3 mln użytkowników miesięcznie.

Oprócz TVP hybrydową telewizję ma w Polsce Grupa ZPR, ale także Stopklatka należąca do Kina Polska TV i Agory.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama