Coraz więcej domów bez telewizorów

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego – wynika z danych Nielsena. Nie oznacza to jednak, że nic się w takich gospodarstwach nie ogląda.

Aktualizacja: 14.05.2015 08:17 Publikacja: 13.05.2015 22:00

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Foto: Bloomberg

Badająca oglądalność telewizji w Polsce firma Nielsen Audience Measurement co jakiś czas podaje, ile wynosi w Polsce odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej). Według najnowszych danych takie domy stanowią w Polsce 3,8 proc. wszystkich gospodarstw. – W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement, prezentując dane podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, która zakończyła się w tym tygodniu w Toruniu.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych