Coraz więcej domów bez telewizorów

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego – wynika z danych Nielsena. Nie oznacza to jednak, że nic się w takich gospodarstwach nie ogląda.

Aktualizacja: 14.05.2015 08:17 Publikacja: 13.05.2015 22:00

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Już w 3,8 proc. polskich mieszkań nie ma odbiornika telewizyjnego.

Foto: Bloomberg

Badająca oglądalność telewizji w Polsce firma Nielsen Audience Measurement co jakiś czas podaje, ile wynosi w Polsce odsetek tzw. gospodarstw zero TV, czyli tych, w których nie ogląda się już w ogóle tradycyjnej telewizji (czy to płatnej, czy darmowej naziemnej). Według najnowszych danych takie domy stanowią w Polsce 3,8 proc. wszystkich gospodarstw. – W poprzednich latach ten odsetek sięgał 1 proc., następnie 2 proc. Widać więc, że ta liczba rośnie. Dla porównania, w USA mamy już 5 proc. takich gospodarstw – mówiła Elżbieta Gorajewska, prezes Niesen Audience Measurement, prezentując dane podczas Konferencji Operatorów Komunikacji Elektronicznej, która zakończyła się w tym tygodniu w Toruniu.

Pozostało jeszcze 81% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Media
Sukcesja w grupie Polsat. Co po wyroku w Liechtensteinie?
Media
Platformy streamingowe przed nowym otwarciem. Co się zmieni?
Media
Nowość od BLIKA i promocja dla subskrybentów rp.pl
Media
Zmarł Nicola Grauso, były właściciel „Życia Warszawy” i twórca TV Polonia1
Media
Polski film coraz droższy. Znany producent ma na to sposób