Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Jurorzy konkursu KTR, w którym oceniane są najlepsze pod względem kreatywnym kampanie reklamowe w kraju, przyznało w tym roku 18 złotych nagród, 62 srebrne i 65 brązowych, ale ale zrezygnowało z wręczenia grand prix.

Publikacja: 15.05.2015 12:06

Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Foto: materiały prasowe

KTR to obok konkursu Effie najważniejszy konkurs branży reklamowej w Polsce. O ile jednak w konkursie Effie (odbywa się jesienią) nagradzane są kampanie najskuteczniejsze, w czasie gali KTR statuetki mieczy projektu Oskara Zięty są wręczane kampaniom najbardziej pomysłowym i najlepszym pod względem kreatywnym.

Na czwartkowej gali KTR w warszawskim Teatrze Polskim 80-osobowe jury nie przyznało najwyższego wyróżnienia – grand prix. - W tym roku przyznaliśmy w sumie 18 złotych nagród. Jest ich mniej niż w latach poprzednich, ale KTR zawsze stawia zgłaszającym wysoko poprzeczkę. To, na co jako jurorzy zwróciliśmy uwagę w tym roku, to średnio wyższy poziom prac, który przekłada się na dużą ilość nagrodzonych. Z drugiej strony tych naprawdę przełomowych prac jest mniej, stąd właśnie mniej złota i brak Grand Prix – skomentował wyniki tegorocznej edycji konkursu Przemek Bogdanowicz, szef Klubu Twórców Reklamy, organizatora konkursu.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie