Reklama
Rozwiń
Reklama

Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Jurorzy konkursu KTR, w którym oceniane są najlepsze pod względem kreatywnym kampanie reklamowe w kraju, przyznało w tym roku 18 złotych nagród, 62 srebrne i 65 brązowych, ale ale zrezygnowało z wręczenia grand prix.

Publikacja: 15.05.2015 12:06

Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Foto: materiały prasowe

KTR to obok konkursu Effie najważniejszy konkurs branży reklamowej w Polsce. O ile jednak w konkursie Effie (odbywa się jesienią) nagradzane są kampanie najskuteczniejsze, w czasie gali KTR statuetki mieczy projektu Oskara Zięty są wręczane kampaniom najbardziej pomysłowym i najlepszym pod względem kreatywnym.

Na czwartkowej gali KTR w warszawskim Teatrze Polskim 80-osobowe jury nie przyznało najwyższego wyróżnienia – grand prix. - W tym roku przyznaliśmy w sumie 18 złotych nagród. Jest ich mniej niż w latach poprzednich, ale KTR zawsze stawia zgłaszającym wysoko poprzeczkę. To, na co jako jurorzy zwróciliśmy uwagę w tym roku, to średnio wyższy poziom prac, który przekłada się na dużą ilość nagrodzonych. Z drugiej strony tych naprawdę przełomowych prac jest mniej, stąd właśnie mniej złota i brak Grand Prix – skomentował wyniki tegorocznej edycji konkursu Przemek Bogdanowicz, szef Klubu Twórców Reklamy, organizatora konkursu.

RP.PL i The New York Times w pakiecie!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskasz dodatkowo pełny dostęp do The New York Times na 12 miesięcy.

W pakiecie otrzymasz dostęp do NYT: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

Reklama
Media
Media lokalne wobec algorytmów i fake newsów
Materiał Promocyjny
Aneta Grzegorzewska, Gedeon Richter: Leki generyczne też mogą być innowacyjne
Media
Spotify zaskakuje wynikami. Zysk operacyjny wyższy niż przewidywano
Media
Pełny dostęp do wiedzy, analiz i prognoz rynkowych tylko z „Parkietem”
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
Osiedle Zdrój – zielona inwestycja w sercu Milanówka i… Polski
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Reklama
Reklama