Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Jurorzy konkursu KTR, w którym oceniane są najlepsze pod względem kreatywnym kampanie reklamowe w kraju, przyznało w tym roku 18 złotych nagród, 62 srebrne i 65 brązowych, ale ale zrezygnowało z wręczenia grand prix.

Publikacja: 15.05.2015 12:06

Nagrodzono najlepsze polskie kampanie reklamowe

Foto: materiały prasowe

KTR to obok konkursu Effie najważniejszy konkurs branży reklamowej w Polsce. O ile jednak w konkursie Effie (odbywa się jesienią) nagradzane są kampanie najskuteczniejsze, w czasie gali KTR statuetki mieczy projektu Oskara Zięty są wręczane kampaniom najbardziej pomysłowym i najlepszym pod względem kreatywnym.

Na czwartkowej gali KTR w warszawskim Teatrze Polskim 80-osobowe jury nie przyznało najwyższego wyróżnienia – grand prix. - W tym roku przyznaliśmy w sumie 18 złotych nagród. Jest ich mniej niż w latach poprzednich, ale KTR zawsze stawia zgłaszającym wysoko poprzeczkę. To, na co jako jurorzy zwróciliśmy uwagę w tym roku, to średnio wyższy poziom prac, który przekłada się na dużą ilość nagrodzonych. Z drugiej strony tych naprawdę przełomowych prac jest mniej, stąd właśnie mniej złota i brak Grand Prix – skomentował wyniki tegorocznej edycji konkursu Przemek Bogdanowicz, szef Klubu Twórców Reklamy, organizatora konkursu.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Materiał Promocyjny
25 lat działań na rzecz zrównoważonego rozwoju
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama