Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.10.2015 16:25 Publikacja: 06.10.2015 16:10
Foto: Bloomberg
Z badań comScore i Sourcepoint wynika, że w czerwcu w USA tylko 0,1 proc. odsłon w Internecie wykonanych zostało ze smart fonów korzystających z ad bloków, czyli programów umożliwiających blokowanie reklam. Taki sam nikły odsetek wykazały badania w Wielkiej Brytanii oraz Holandii. Nieco więcej wejść na strony z komórek odpornych na reklamy odnotowywanych jest we Francji i Kanadzie (ale wciąż jest to zaledwie po 0,2 proc. wszystkich), Hiszpanii (0,4 proc.) oraz w Niemczech (0,5 proc.). Znacznie wyższe odsetki wejść z zablokowanych reklamowo urządzeń mobilnych notuje się w Chinach (7,9 proc.) oraz w Indiach (9 proc.).
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Odpowiedzialny biznes przechodzi kolejną ewolucję związaną z nowymi wymaganiami regulacyjnymi. Tym razem celem jest strategiczna transformacja pozwalająca na skuteczną ochronę środowiska i praw człowieka. Jak odpowiedzieć na te wyzwania?
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas