Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 06.03.2016 21:00 Publikacja: 06.03.2016 21:00
Z raportu Europejskiego Obserwatorium Audiowizualnego wynika, że problemu ze smart TV (telewizory z dostępem do sieci) nie rozwiąże stworzenie jednego nowego przepisu. Zapanowanie nad tym, w jaki sposób nowoczesne telewizory korzystają z naszych prywatnych danych, będzie wymagać współpracy rozmaitych stron: mediów, organów zajmujących się ochroną danych osobowych oraz konsumentów.
– Plan zakładający stworzenie jednej wspólnej polityki i przepisów wydaje się w tym przypadku zbyt utopijny, czasochłonny i nie połączy nigdy interesów dostawców nowoczesnych usług i ich odbiorców – konstatują autorzy raportu.
Gremi Media uruchomiło nowy serwis informacyjny poświęcony stolicy – „Życie Warszawy”. W internetowej odsłonie t...
Przed Dniem Dziecka trwa walka o portfele rodziców. W sumie wydają na dzieci co roku prawie 18 mld zł. I choćby...
Już w sobotę, 31 maja o godzinie 20.00, zadebiutuje nowy podcast „Rzeczpospolitej” – „Rzecz o geopolityce”. To p...
„Rzeczpospolita Podróże”, magazyn pełen reportaży, zdjęć, ciekawostek turystycznych i wskazówek, które miejsca...
Na Wyspie Spichrzów, czyli najgorętszym turystycznie rejonie Gdańska, powstaje nowa inwestycja hotelowa
Wojciech Szymczyk został nowym prezesem zarządu spółki e-Kiosk. Zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Pawłowskieg...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas