Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 10.05.2016 20:48 Publikacja: 10.05.2016 20:48
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Liberty Global International, międzynarodowa grupa świadcząca usługi płatnej telewizji, dostępu do internetu i telefonii, przez pierwsze trzy miesiące roku podniosła abonament 4 mln klientów w krajach Europy, gdzie obsługuje blisko 26 mln klientów – poinformował w środę Mike Fries, prezes LGI, podczas telekonferencji z analitykami giełdowymi towarzyszącej publikacji wyników finansowych za I kw. 2016 r.
Podwyżki dotknęły także części klientów telewizji kablowej UPC Polska, która jest częścią LGI. Michał Fura, rzecznik prasowy kablówki, nie ujawnia, jak liczne jest grono klientów, których dotyczą zmiany. Wygląda jednak na to, że nie są one podyktowane lokalną polityką UPC, ale strategią całej grupy i mogą mieć docelowo szeroki zasięg.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas