Reklama

Liberty Global podnosi ceny. Także w Polsce

Amerykański koncern podniósł miesięczne opłaty 4 mln klientów, w tym części abonentów UPC Polska. To jeden ze sposób na wzrost przychodów.

Publikacja: 10.05.2016 20:48

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz

Liberty Global International, międzynarodowa grupa świadcząca usługi płatnej telewizji, dostępu do internetu i telefonii, przez pierwsze trzy miesiące roku podniosła abonament 4 mln klientów w krajach Europy, gdzie obsługuje blisko 26 mln klientów – poinformował w środę Mike Fries, prezes LGI, podczas telekonferencji z analitykami giełdowymi towarzyszącej publikacji wyników finansowych za I kw. 2016 r.

Podwyżki dotknęły także części klientów telewizji kablowej UPC Polska, która jest częścią LGI. Michał Fura, rzecznik prasowy kablówki, nie ujawnia, jak liczne jest grono klientów, których dotyczą zmiany. Wygląda jednak na to, że nie są one podyktowane lokalną polityką UPC, ale strategią całej grupy i mogą mieć docelowo szeroki zasięg.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Już nie telewizja jest najważniejszym nośnikiem reklam dla sklepów. Duża zmiana
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Media
PSPR Day 2025: Przyszłość komunikacji w erze sztucznej inteligencji
Media
Rada Cyfrowego Polsatu bez Justyny Kulki
Media
„Rzeczpospolita" najbardziej opiniotwórczym medium września
Materiał Promocyjny
Raport o polskim rynku dostaw poza domem
Media
„Rzeczpospolita” z nową ofertą prenumeraty na 2026 r. Wiedza, która się opłaca
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Reklama
Reklama