Aktualizacja: 10.05.2016 20:48 Publikacja: 10.05.2016 20:48
2 zdjęcia
ZobaczFoto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Liberty Global International, międzynarodowa grupa świadcząca usługi płatnej telewizji, dostępu do internetu i telefonii, przez pierwsze trzy miesiące roku podniosła abonament 4 mln klientów w krajach Europy, gdzie obsługuje blisko 26 mln klientów – poinformował w środę Mike Fries, prezes LGI, podczas telekonferencji z analitykami giełdowymi towarzyszącej publikacji wyników finansowych za I kw. 2016 r.
Podwyżki dotknęły także części klientów telewizji kablowej UPC Polska, która jest częścią LGI. Michał Fura, rzecznik prasowy kablówki, nie ujawnia, jak liczne jest grono klientów, których dotyczą zmiany. Wygląda jednak na to, że nie są one podyktowane lokalną polityką UPC, ale strategią całej grupy i mogą mieć docelowo szeroki zasięg.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
Lenovo jest liderem rynku komputerów PC w Polsce. Motorola jest tu jednym z liderów rynku smartfonów.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas