Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 26.05.2016 13:18 Publikacja: 23.05.2016 21:00
Gra o tron
Foto: HBO
Gra o tron
Foto: HBO
„Gra o tron” to najpopularniejszy serial wśród wszystkich polskich internautów
Foto: materiały prasowe
Gra o tron
Foto: HBO
Gra o tron
Foto: HBO
Sherlock
Foto: Materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
Pokazywany najpierw przez kanały BBC „Sherlock” przyciągnął 23 proc. polskich internautów
Foto: materiały prasowe
Sherlock
Foto: BBC
Sherlock
Foto: BBC
Serial „Wikingowie” obejrzała prawie jedna czwarta wszystkich użytkowników sieci w Polsce
Foto: materiały prasowe
Producent serialu „Walking Dead” – AMC – jest uważany przez polskich widzów za jednego z najlepszych
Foto: materiały prasowe
Foto: Materiały prasowe
"Wikingowie"
Foto: Materiały prasowe
"Wikingowie"
Foto: Materiały prasowe
"Wikingowie"
Foto: Materiały prasowe
House of cards
Foto: Materiały prasowe
House of cards
Foto: Materiały prasowe
House of cards
Foto: Materiały prasowe
Homeland
Foto: Materiały prasowe
Homeland
Foto: Materiały prasowe
Homeland
Foto: Materiały prasowe
Fargo
Foto: Materiały prasowe
Fargo
Foto: Materiały prasowe
Fargo
Foto: Materiały prasowe
Zagraniczne seriale ogląda 40 proc. polskich użytkowników sieci. 24 proc. ogląda przynajmniej cztery seriale „nowej generacji" równolegle – wynika z nowego badania agencji mediowej MEC.
Seriale „nowej generacji" to, oprócz wymienionych wyżej, „House of cards", „Homeland" czy „Fargo" , ale i polska „Wataha". – Takie seriale produkowane są głównie przez płatne stacje premium oraz przez serwisy streamingowe bazujące na pieniądzach od użytkowników. Ich twórcy mają znacznie większą swobodę i podejmują tematy przez lata pomijane przez producentów masowych seriali (przestępczość, seks, władza, bezrobocie) z uwagi na bezpieczeństwo marek, które się wokół nich reklamowały – mówi Joanna Nowakowska, menedżer ds. komunikacji i analiz rynkowych w MEC.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Dla coraz większej liczby osób źródłem informacji o promocjach czy cenach w sklepach są już ich telefony, a nie...
Wielu kierowców marzy o jednej oponie zimowej, która sprawdzi się w każdych warunkach – od śniegu po mokry asfalt, od miejskich ulic po autostrady. Goodyear, tworząc model UltraGrip Performance 3, postanowił zbliżyć się do tego ideału, łącząc w jednej konstrukcji cechy, których zazwyczaj trzeba szukać w różnych produktach.
Ponad 150 uczestników, 23 ekspertów i jedno kluczowe pytanie: czy technologia zmienia komunikację bezpowrotnie?
Żona Zygmunta Solorza, Justyna Kulka, została w czwartek odwołana z rady nadzorczej Cyfrowego Polsatu. Akcjonari...
Najbardziej opiniotwórczym medium września została „Rzeczpospolita" z wynikiem 4,3 tys. odniesień w innych media...
To najszybciej rozwijający się segment kurierskiego rynku, który zmienia nie tylko handel detaliczny, ale i nasze przyzwyczajenia oraz wygląd miast.
„Rzeczpospolita”, lider opiniotwórczości w Polsce i zaufane źródło wiedzy dla przedsiębiorców, prawników, ekonom...
To program dla managerów, który łączy strategiczne spojrzenie na przyszłość zarządzania z konkretnymi narzędziami i umiejętnościami potrzebnymi do wykorzystania potencjału AI.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas