Reklama

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

optAd360 to firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Powstała na początku 2016 roku i już po pierwszym miesiącu działalności wykazała zyski. Założyciele Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki wiedzą, że mimo świetnych wyników, to dopiero początek drogi. W 2017 planowany jest dalszy, intensywny rozwój firmy oraz osiągnięcie pozycji lidera rynkowego.

Publikacja: 02.02.2017 09:09

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

W 2016 roku firma zrealizowała wszystkie zaplanowane cele. Zespół powiększył się do 13 specjalistów, a powierzchnia biura się potroiła. Wszystkie te sukcesy utwierdziły założycieli w przekonaniu, że odejście z grupy wp.pl było doskonałą decyzją. Praca w korporacji wiązała się z ograniczeniami, których w tym momencie nie ma.

Możemy realizować swoje pomysły i obserwować ich efekty. Efekty, które przerosły nasze oczekiwania. To cieszy, tym bardziej że u podstaw naszego myślenia leży przede wszystkim dbałość o interesy współpracujących z nami wydawców - mówi Jarosław Wisłocki.

Kolejny rok to jeszcze większe wyzwania jakie stawiają przed sobą i swoim zespołem założyciele firmy.

W 2017 roku będziemy umacniać swoją pozycję na rynku polskim oraz rozpoczniemy ekspansję na rynkach zagranicznych. W połowie roku do naszego zespołu dołączy 8 osób m.in. z Argentyny, Meksyku, Turcji, Rosji i Brazylii. Uważamy, że prowadzenie biznesu na tych rynkach będzie bardziej dopasowane dla naszych Klientów, jeśli obsługiwać ich będą osoby znające specyfikę poszczególnych krajów. Między innymi dzięki temu planujemy podwoić nasz przychód i zwiększyć zyski - mówi Jakub Szczepankowski.

Usługi, w których specjalizuje się optAd360 to nie tylko pomaganie małym i dużym wydawcom w jak najlepszej monetyzacji ich treści, ale także rozwój całego rynku wydawniczego i jego edukacja o korzyściach płynących z reklamy programmatic. 

Reklama
Reklama
Media
Europa dławi się regulacjami i przegrywa wyścig o AI
Media
Miliarder z Hongkongu może trafić za kratki na resztę życia. Sąd: mózg spisków
Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama