optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

optAd360 to firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Powstała na początku 2016 roku i już po pierwszym miesiącu działalności wykazała zyski. Założyciele Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki wiedzą, że mimo świetnych wyników, to dopiero początek drogi. W 2017 planowany jest dalszy, intensywny rozwój firmy oraz osiągnięcie pozycji lidera rynkowego.

Publikacja: 02.02.2017 09:09

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

W 2016 roku firma zrealizowała wszystkie zaplanowane cele. Zespół powiększył się do 13 specjalistów, a powierzchnia biura się potroiła. Wszystkie te sukcesy utwierdziły założycieli w przekonaniu, że odejście z grupy wp.pl było doskonałą decyzją. Praca w korporacji wiązała się z ograniczeniami, których w tym momencie nie ma.

Możemy realizować swoje pomysły i obserwować ich efekty. Efekty, które przerosły nasze oczekiwania. To cieszy, tym bardziej że u podstaw naszego myślenia leży przede wszystkim dbałość o interesy współpracujących z nami wydawców - mówi Jarosław Wisłocki.

99zł za rok.
Bądź na bieżąco! Czytaj ile chcesz!

Kto zostanie nowym prezydentem? Kto zostanie nowym papieżem? Co się dzieje w USA? Nie przegap najważniejszych wydarzeń z kraju i ze świata!
Media
„Rzeczpospolita Nauka” – nowy kwartalnik o odkryciach, badaniach i teoriach naukowych
Media
Nowy pomysł Trumpa: obrona Hollywood. Pomóc mają 100-proc. cła na obce filmy
Media
Irlandia nakłada ogromną karę na TikToka. Platforma zaprzecza, by przekazywała rządowi dane
Media
TikTok będzie miał nowe centrum danych w Europie. Wiadomo, w jakim kraju
Media
„Rzeczpospolita” liderem rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce
Materiał Promocyjny
Lenovo i Motorola dalej rosną na polskim rynku