Reklama

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

optAd360 to firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Powstała na początku 2016 roku i już po pierwszym miesiącu działalności wykazała zyski. Założyciele Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki wiedzą, że mimo świetnych wyników, to dopiero początek drogi. W 2017 planowany jest dalszy, intensywny rozwój firmy oraz osiągnięcie pozycji lidera rynkowego.

Publikacja: 02.02.2017 09:09

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

W 2016 roku firma zrealizowała wszystkie zaplanowane cele. Zespół powiększył się do 13 specjalistów, a powierzchnia biura się potroiła. Wszystkie te sukcesy utwierdziły założycieli w przekonaniu, że odejście z grupy wp.pl było doskonałą decyzją. Praca w korporacji wiązała się z ograniczeniami, których w tym momencie nie ma.

Możemy realizować swoje pomysły i obserwować ich efekty. Efekty, które przerosły nasze oczekiwania. To cieszy, tym bardziej że u podstaw naszego myślenia leży przede wszystkim dbałość o interesy współpracujących z nami wydawców - mówi Jarosław Wisłocki.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama