Reklama
Rozwiń

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

optAd360 to firma działająca na rynku sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu programmatic. Powstała na początku 2016 roku i już po pierwszym miesiącu działalności wykazała zyski. Założyciele Jakub Szczepankowski oraz Jarosław Wisłocki wiedzą, że mimo świetnych wyników, to dopiero początek drogi. W 2017 planowany jest dalszy, intensywny rozwój firmy oraz osiągnięcie pozycji lidera rynkowego.

Publikacja: 02.02.2017 09:09

optAd360 zamyka rok z siedmioma milionami złotych przychodu. Plany na przyszły rok, to podwojenie tego wyniku i ekspansja na rynki zagraniczne.

W 2016 roku firma zrealizowała wszystkie zaplanowane cele. Zespół powiększył się do 13 specjalistów, a powierzchnia biura się potroiła. Wszystkie te sukcesy utwierdziły założycieli w przekonaniu, że odejście z grupy wp.pl było doskonałą decyzją. Praca w korporacji wiązała się z ograniczeniami, których w tym momencie nie ma.

Możemy realizować swoje pomysły i obserwować ich efekty. Efekty, które przerosły nasze oczekiwania. To cieszy, tym bardziej że u podstaw naszego myślenia leży przede wszystkim dbałość o interesy współpracujących z nami wydawców - mówi Jarosław Wisłocki.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji