Z podtekstami, zabawne i wyjątkowe. Takie były reklamy w czasie tegorocznego Super Bowl

5 milionów dolarów za 30 sekund - tyle kosztowały reklamy w czasie Super Bowl 2017. Było co oglądać.

Aktualizacja: 06.02.2017 15:33 Publikacja: 06.02.2017 14:22

Christopher Walken i Justin Timberlake reklamowali produkt Bai

Christopher Walken i Justin Timberlake reklamowali produkt Bai

Każdego roku na Super Bowl czekają nie tylko miłośnicy futbolu amerykańskiego, ale i reklam. Drożejące z roku na rok pasmo reklamowe to świetna okazja do zaprezentowania wyjątkowych reklam – niekiedy bywają one arcydziełami reklamowej sztuki, a czasem są słabe. Łączy je jedno – za ich emisję płacono miliony. W tym roku oblicza się, że sekundowa reklamowego spotu kosztowała 166 667 dolarów. To daje 5 milionów za 30 sekund.

W tym roku na Super Bowl nie zabrakło też polskiego akcentu spowodowanego faktem, że w Żaganiu stacjonują amerykańscy żołnierze. Hyundai przygotował dla nich wzruszającą niespodziankę na żywo.

Pozostało 81% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie