Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 06.02.2017 15:33 Publikacja: 06.02.2017 14:22
Christopher Walken i Justin Timberlake reklamowali produkt Bai
Każdego roku na Super Bowl czekają nie tylko miłośnicy futbolu amerykańskiego, ale i reklam. Drożejące z roku na rok pasmo reklamowe to świetna okazja do zaprezentowania wyjątkowych reklam – niekiedy bywają one arcydziełami reklamowej sztuki, a czasem są słabe. Łączy je jedno – za ich emisję płacono miliony. W tym roku oblicza się, że sekundowa reklamowego spotu kosztowała 166 667 dolarów. To daje 5 milionów za 30 sekund.
W tym roku na Super Bowl nie zabrakło też polskiego akcentu spowodowanego faktem, że w Żaganiu stacjonują amerykańscy żołnierze. Hyundai przygotował dla nich wzruszającą niespodziankę na żywo.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Według prezydenta Donalda Trumpa, Stany Zjednoczone znalazły nabywcę na amerykańską część platformy wideo TikTok...
Rynek wyszukiwania jest otwarty i daje możliwości tak konsumentom, jak i firmom. Niestety decyzje Komisji Europe...
Prezydent USA Donald Trump po raz kolejny przedłuży termin zbycia amerykańskich aktywów TikToka przez ByteDance...
Disney i Universal pozwały Midjourney, ogromnie popularne narzędzie AI do generowania obrazów. Giganci Hollywood...
Bez profesjonalnych, niezależnych mediów demokracja kuleje, a mediów nie będzie bez dziennikarzy. Jak sprawić, b...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas