Aktualizacja: 13.02.2017 14:45 Publikacja: 13.02.2017 13:40
Foto: 123rf
W pierwszym miesiącu działania w Polsce Netfliksa, w styczniu ubiegłego roku, odwiedziło go 337,7 tys. internautów. Potem liczba odwiedzających portal mocno spadła (do 73,7 tys.), zapewne z uwagi na to, że w drugim miesiącu użytkowania Netflix był już dla nowych użytkowników płatny. Jak policzył Gemius, w okresie luty–sierpień 016 średnia liczba użytkowników platformy wynosiła 113 tys., ale od września ubiegłego roku zaczęła rosnąć, przekraczając 200 tys.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas