Reklama

"Playboy" znów z roznegliżowanymi kobietami

Słynny magazyn dla mężczyzn "Playboy" ogłosił, że znów będzie publikował zdjęcia nagich kobiet.

Aktualizacja: 14.02.2017 09:15 Publikacja: 14.02.2017 08:56

"Playboy" znów z roznegliżowanymi kobietami

Foto: rp.pl

Jednocześnie dyrektor kreatywny Cooper Hefner przyznał, że zeszłoroczna decyzja o usunięciu nagości ze stron "Playboya" była błędem.

- Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość i to czym jesteśmy - napisał Hefner w poniedziałek na Twitterze. Tym samym cofnięto decyzję z marca 2016 roku o rezygnacji z nagości.

Amerykański magazyn rozpoczął również kampanię promocyjną wydania na marzec-kwiecień publikując zdjęcie playmate (dziewczyny miesiąca) oznaczając je hashtagiem #NakedIsNormal.

Jak tłumaczy BBC na swojej stronie internetowej decyzja ta spotkała się z mieszanymi reakcjami odbiorców w mediach społecznościowych. Część z nich ocenia ją jako "krok w dobrą stronę", inni zauważają, że ma to związek ze spadającą sprzedażą miesięcznika.

Poza roznegliżowanymi kobietami na łamy "Playboya" wracają też stare rubryki takie jak filozofia Playboya i dowcipy imprezowe. Zmiany dotkną też okładki, z której zniknie podtytuł - "Rozrywka dla Mężczyzn".

Reklama
Reklama

- Playboy zawsze będzie marką lifestyle'ową skoncentrowaną na zainteresowaniach mężczyzn, jednak wraz z ewolucją roli genderowych w społeczeństwie, również i my będziemy się zmieniać - podkreślił Hefner.

"Playboy" zadebiutował w grudniu 1953 roku numerem z Marylin Monroe na okładce. Po początkowym sukcesie szybko zaczął być atakowany z jednej strony przez prawicowych polityków a z drugiej przez feministki za sprowadzanie kobiet do roli "obiektów seksualnych".

W szczytowym okresie w 1975 roku sprzedawano ok. 5,6 mln egzemplarzy miesięcznika. W zeszłym roku było to 700 tys.

Media
Miliarder chętny na zakup TikToka „w zawieszeniu”. Co zrobi Donald Trump?
Media
Zmiany w zarządzie Gremi Media
Media
Złote Spinacze 2025. To oni zwyciężyli
Media
To nie koniec wyścigu o Warner Bros. Discovery. Paramount składa ofertę wrogiego przejęcia
Media
Netflix kupuje studia i dział streamingowy Warner Bros. Discovery. Potężna transakcja
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama