Jednocześnie dyrektor kreatywny Cooper Hefner przyznał, że zeszłoroczna decyzja o usunięciu nagości ze stron "Playboya" była błędem.
- Dzisiaj odzyskujemy naszą tożsamość i to czym jesteśmy - napisał Hefner w poniedziałek na Twitterze. Tym samym cofnięto decyzję z marca 2016 roku o rezygnacji z nagości.
Amerykański magazyn rozpoczął również kampanię promocyjną wydania na marzec-kwiecień publikując zdjęcie playmate (dziewczyny miesiąca) oznaczając je hashtagiem #NakedIsNormal.
Jak tłumaczy BBC na swojej stronie internetowej decyzja ta spotkała się z mieszanymi reakcjami odbiorców w mediach społecznościowych. Część z nich ocenia ją jako "krok w dobrą stronę", inni zauważają, że ma to związek ze spadającą sprzedażą miesięcznika.
Poza roznegliżowanymi kobietami na łamy "Playboya" wracają też stare rubryki takie jak filozofia Playboya i dowcipy imprezowe. Zmiany dotkną też okładki, z której zniknie podtytuł - "Rozrywka dla Mężczyzn".