Reklama
Rozwiń

Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, przeprosił oficjalnie firmy, które skarżyły się, że ich reklamy widnieją koło rasistowskich i skandalicznych materiałów w internecie.

Aktualizacja: 21.03.2017 14:14 Publikacja: 21.03.2017 13:49

Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Foto: www.sxc.hu

Wśród firm, które złożyły podobne zażalenie do Google, znalazły się między innymi McDonald, L'Oreal, Audi, HSBC, Sky, Marks & Spencer i The Guradian. Postanowiły one do wyjaśnienia sprawy zawiesić całkowicie wyświetlanie swoich reklam w przeglądarce Google oraz w serwisie YouTube. Również rząd brytyjski w ubiegłym tygodniu podał, że wstrzymuje publikację wszelkich ogłoszeń na domenie Google.

- Chciałbym przeprosić wszystkich naszych partnerów i reklamodawców, którzy mogli zostać dotknięci tym, że ich reklamy pojawiały się przy kontrowersyjnych treściach – powiedział w poniedziałek podczas konferencji w Londynie Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, cytowany przez CNN.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama