Reklama

Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, przeprosił oficjalnie firmy, które skarżyły się, że ich reklamy widnieją koło rasistowskich i skandalicznych materiałów w internecie.

Aktualizacja: 21.03.2017 14:14 Publikacja: 21.03.2017 13:49

Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Foto: www.sxc.hu

Wśród firm, które złożyły podobne zażalenie do Google, znalazły się między innymi McDonald, L'Oreal, Audi, HSBC, Sky, Marks & Spencer i The Guradian. Postanowiły one do wyjaśnienia sprawy zawiesić całkowicie wyświetlanie swoich reklam w przeglądarce Google oraz w serwisie YouTube. Również rząd brytyjski w ubiegłym tygodniu podał, że wstrzymuje publikację wszelkich ogłoszeń na domenie Google.

- Chciałbym przeprosić wszystkich naszych partnerów i reklamodawców, którzy mogli zostać dotknięci tym, że ich reklamy pojawiały się przy kontrowersyjnych treściach – powiedział w poniedziałek podczas konferencji w Londynie Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, cytowany przez CNN.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Media
Nasz dziennikarz wyróżniony prestiżową nagrodą
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Media
„Chopin, Chopin” podkopał oczekiwania kin co do frekwencji. Co wypełni lukę?
Media
Znalazły się pieniądze na „Lex Huawei”. Rząd przyjął projekt. Teraz Sejm
Media
Już drugi rząd w Polsce przyjął Lex Huawei. Co będzie dalej?
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Media
TVN może zmienić właściciela. Warner Bros. Discovery rozważa sprzedaż
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama