Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, przeprosił oficjalnie firmy, które skarżyły się, że ich reklamy widnieją koło rasistowskich i skandalicznych materiałów w internecie.

Aktualizacja: 21.03.2017 14:14 Publikacja: 21.03.2017 13:49

Szef Google przeprasza za aferę z reklamami

Foto: www.sxc.hu

Wśród firm, które złożyły podobne zażalenie do Google, znalazły się między innymi McDonald, L'Oreal, Audi, HSBC, Sky, Marks & Spencer i The Guradian. Postanowiły one do wyjaśnienia sprawy zawiesić całkowicie wyświetlanie swoich reklam w przeglądarce Google oraz w serwisie YouTube. Również rząd brytyjski w ubiegłym tygodniu podał, że wstrzymuje publikację wszelkich ogłoszeń na domenie Google.

- Chciałbym przeprosić wszystkich naszych partnerów i reklamodawców, którzy mogli zostać dotknięci tym, że ich reklamy pojawiały się przy kontrowersyjnych treściach – powiedział w poniedziałek podczas konferencji w Londynie Matt Brittin, prezes Google na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, cytowany przez CNN.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Solorz miał nosa kupując Interię. Najnowszy ranking polskich wydawców internetowych