Aktualizacja: 21.06.2017 20:22 Publikacja: 21.06.2017 20:22
Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria
Foto: materiały prasowe
Magazyn będzie miesięcznikiem i trafi na rynek wiosną przyszłego roku jako 23. lokalna edycja „Vogue" na świecie. – Polska to świetnie rozwijający się rynek wschodniej Europy, na którym rośnie apetyt na dobra luksusowe. To środowisko sprzyjające „Vogue" – skomentował Jonathan Newhouse, szef Conde Nast International.
Także eksperci z domów mediowych przyznają, że pomimo spadków nakładów na reklamę w magazynach, pismo z wysokiej półki ma na rynku szansę. – Ogólna tendencja spadku sprzedaży magazynów nie do końca znajduje przełożenie na odbiorców tytułów ekskluzywnych, wśród których czytelnictwo prasy jest na wyższym poziomie – mówiła „Rz" Alicja Włodarczyk, menedżer ds. komunikacji w agencji mediowej Starcom.
Rosną koszty produkcji filmowych i telewizyjnych. Dlatego największe niezależne studio produkcyjne w Polsce przy...
„Rzeczpospolita Nauka” to nowy magazyn w portfolio wydawnictwa Gremi Media, który zabierze czytelników w fascynu...
Prezydent Stanów Zjednoczonych Donald Trump znalazł kolejny sektor tamtejszej gospodarki, który zamierza chronić...
Piętrzą się problemy TikToka. Irlandzki urząd ochrony danych nałożył w piątek na platformę karę w wysokości 530...
Chiński serwis społecznościowy TikTok ogłosił, że zainwestuje 1 mld euro w nowe centrum danych w Europie. Ma ono...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas