Polski rynek wreszcie gotowy na „Vogue”

Należąca do Katarzyny Kulczyk spółka Visteria będzie wydawać w Polsce luksusowy magazyn „Vogue" – potwierdziło amerykańskie wydawnictwo Conde Nast.

Publikacja: 21.06.2017 20:22

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Foto: materiały prasowe

Magazyn będzie miesięcznikiem i trafi na rynek wiosną przyszłego roku jako 23. lokalna edycja „Vogue" na świecie. – Polska to świetnie rozwijający się rynek wschodniej Europy, na którym rośnie apetyt na dobra luksusowe. To środowisko sprzyjające „Vogue" – skomentował Jonathan Newhouse, szef Conde Nast International.

Także eksperci z domów mediowych przyznają, że pomimo spadków nakładów na reklamę w magazynach, pismo z wysokiej półki ma na rynku szansę. – Ogólna tendencja spadku sprzedaży magazynów nie do końca znajduje przełożenie na odbiorców tytułów ekskluzywnych, wśród których czytelnictwo prasy jest na wyższym poziomie – mówiła „Rz" Alicja Włodarczyk, menedżer ds. komunikacji w agencji mediowej Starcom.

Pozostało 84% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Media
Donald Tusk ucisza burzę wokół TVN
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Media
Awaria Facebooka. Użytkownicy na całym świecie mieli kłopoty z dostępem
Media
Nieznany fakt uderzył w Cyfrowy Polsat. Akcje mocno traciły
Media
Saga rodziny Solorzów. Nieznany fakt uderzył w notowania Cyfrowego Polsatu
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Media
Gigantyczne przejęcie na Madison Avenue. Powstaje nowy lider rynku reklamy na świecie