Reklama
Rozwiń

Polski rynek wreszcie gotowy na „Vogue”

Należąca do Katarzyny Kulczyk spółka Visteria będzie wydawać w Polsce luksusowy magazyn „Vogue" – potwierdziło amerykańskie wydawnictwo Conde Nast.

Publikacja: 21.06.2017 20:22

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Katarzyna Kulczyk, właścicielka firmy Visteria

Foto: materiały prasowe

Magazyn będzie miesięcznikiem i trafi na rynek wiosną przyszłego roku jako 23. lokalna edycja „Vogue" na świecie. – Polska to świetnie rozwijający się rynek wschodniej Europy, na którym rośnie apetyt na dobra luksusowe. To środowisko sprzyjające „Vogue" – skomentował Jonathan Newhouse, szef Conde Nast International.

Także eksperci z domów mediowych przyznają, że pomimo spadków nakładów na reklamę w magazynach, pismo z wysokiej półki ma na rynku szansę. – Ogólna tendencja spadku sprzedaży magazynów nie do końca znajduje przełożenie na odbiorców tytułów ekskluzywnych, wśród których czytelnictwo prasy jest na wyższym poziomie – mówiła „Rz" Alicja Włodarczyk, menedżer ds. komunikacji w agencji mediowej Starcom.

Pozostało jeszcze 84% artykułu

Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Media
Donald Trump odsuwa termin sprzedaży TikToka. „Nie chce, by aplikacja zniknęła”
Media
Disney broni Dartha Vadera przed AI. „Midjourney to bezdenna studnia plagiatu”
Media
Wolność słowa dla ludzi, nie dla sztucznej inteligencji
Media
Właściciel TVN dzieli się na dwie części. Co z polską telewizją?