Marka, wiarygodność i jakość to atuty tradycyjnych wydawców

Tradycyjni wydawcy mają potężne atuty: siłę marki, wiarygodność i jakość kreowanych treści mówi Tomasz Jażdżyński, prezes Gremi Media SA w rozmowie z Andrzejem Stecem.

Aktualizacja: 20.12.2017 15:59 Publikacja: 20.12.2017 15:39

Marka, wiarygodność i jakość to atuty tradycyjnych wydawców

Foto: Fotorzepa

Takich osób jak pan w branży mediowej w Polsce jest niewiele – tworzył pan lub kierował dużymi firmami internetowymi takimi jak Interia, Wirtualna Polska, Bankier, Wykop czy Gadu-Gadu. Teraz jest pan prezesem Gremi Media, wydawcy „Rzeczpospolitej” i „Parkietu”. Jaki jest powód i cel tej obecności?

Każda firma, którą miałem przyjemność prowadzić, była w swoim czasie trudnym i ciekawym wyzwaniem. Każde z nich było inne bo miało miejsce w innej „epoce”. Tworzenie Interii przypadało na romantyczne z dzisiejszej perspektywy początki komercyjnego Internetu w Polsce. Wirtualną Polskę restrukturyzowaliśmy w bardzo trudnych czasach po pęknięciu pierwszej bańki internetowej. Rozkwit Bankiera to z kolei początek ery niezależnych od portali horyzontalnych witryn specjalistycznych bazujących na ruchu z wyszukiwarek. Przez długi czas media tradycyjne i firmy internetowe żyły niejako obok siebie. Obecnie jesteśmy na etapie kiedy tworzy się docelowy model całego rynku mediowego, w którym swoje miejsce muszą odnaleźć tradycyjne wydawnictwa, przechodząc ostateczną transformację cyfrową. To wielkie wyzwanie, a właśnie wyzwań i możliwości wpływu na otaczającą nas rzeczywistość szukam przede wszystkim w swoim życiu zawodowym.

Pozostało jeszcze 87% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Reklama
Media
„Rzeczpospolita” i „The New York Times” razem w nowej ofercie subskrypcyjnej
Media
Prawnik dzieci Zygmunta Solorza o sporze o sukcesję: do ugody wystarczy dobra wola
Media
Magda Jethon: Radio Nowy Świat powstało z marzenia, a dziś to stabilna firma
Media
Donald Trump: Mamy nabywcę dla TikToka. Na sprzedaż musi zgodzić się Pekin
Media
Szefowa wyszukiwarek Google’a: AI stworzy wiele możliwości, ale trzeba być ostrożnym
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama