Wreszcie kolekcja Diora w Warszawie

Pierwszy w Polsce salon Diora zostanie otwarty w kwietniu w Warszawie, w odnowionej kamienicy na Krakowskim Przedmieściu

Publikacja: 01.04.2009 01:58

Czy w Polsce spodoba się Dior?

Czy w Polsce spodoba się Dior?

Foto: Forum

To będzie wydarzenie na polskim rynku mody. W sklepie znajdziemy m.in najnowsze kolekcje pre^t-a`-porter projektu Johna Galliano, a także dodatki, galanterię skórzaną, zegarki, biżuterię, perfumy, również w kolekcjach limitowanych oraz linię „baby Dior”, czyli ubrania dla dzieci.

– Cieszymy się, że nasze długoletnie starania o wejście na polski rynek zostały zwieńczone sukcesem – powiedział „Rz” dyrektor generalny Diora Sydney Toledano. – Polska jest starym przyjacielem Francji i naszym nowym, obiecującym partnerem.

To nie koniec dobrych wiadomości. – Chcemy zrobić gest w kierunku waszego kraju. Ceny w polskim sklepie będą niższe niż we Francji i na świecie. Wiemy, że kraje Europy Wschodniej nie zdołały jeszcze nadrobić opóźnienia gospodarczego wynikłego z długoletniego komunistycznego zniewolenia. Nie jesteście jeszcze tak zamożni – dodał pan Toledano.

Na początek w sklepie na Krakowskim Przedmieściu wszystko będzie kosztowało o 40 proc. taniej. Przykładowe ceny: torebka zamiast 7,7 tys. zł będzie kosztowała około 5 tys., sandały na szpilkach zamiast 2,5 tys. zł – tylko 1800 zł.

Zysk przeznaczony na cele charytatywne to nowy trend w ekonomii kapitalizmu. Niedawno w Paryżu otwarto nowy sklep koncept Merci, z którego cały dochód przeznaczony jest na pomoc Afryce.

[ramka][b]Zespół Stylu Życia informuje Szanownych Czytelników „Rzeczpospolitej”:[/b]

Podana wczoraj przez redaktor Joannę Bojańczyk w naszym rzetelnym i opiniotwórczym dzienniku informacja o rychłym otwarciu sklepu Diora w Warszawie nie ma nic wspólnego z rzeczywistością.

Jednak życzymy wszystkim udanych zakupów.

Mamy nadzieję, że kiedyś będą one możliwe również w Polsce.[/ramka]

To będzie wydarzenie na polskim rynku mody. W sklepie znajdziemy m.in najnowsze kolekcje pre^t-a`-porter projektu Johna Galliano, a także dodatki, galanterię skórzaną, zegarki, biżuterię, perfumy, również w kolekcjach limitowanych oraz linię „baby Dior”, czyli ubrania dla dzieci.

– Cieszymy się, że nasze długoletnie starania o wejście na polski rynek zostały zwieńczone sukcesem – powiedział „Rz” dyrektor generalny Diora Sydney Toledano. – Polska jest starym przyjacielem Francji i naszym nowym, obiecującym partnerem.

Kultura
„Rytuał”, czyli tajemnica Karkonoszy. Rozmowa z Wojciechem Chmielarzem
Materiał Promocyjny
VI Krajowe Dni Pola Bratoszewice 2025
Kultura
Meksyk, śmierć i literatura. Rozmowa z Tomaszem Pindlem
Kultura
Dzień Dziecka w Muzeum Gazowni Warszawskiej
Kultura
Kultura designu w dobie kryzysu klimatycznego
Materiał Promocyjny
Cyberprzestępczy biznes coraz bardziej profesjonalny. Jak ochronić firmę
Kultura
Noc Muzeów 2025. W Krakowie już w piątek, w innych miastach tradycyjnie w sobotę
Materiał Promocyjny
Pogodny dzień. Wiatr we włosach. Dookoła woda po horyzont