Znakiem rozpoznawczym pokazu „Postmodernism: Style and Subversion 1970-1990" stało się zdjęcie Grace Jones - ikony popkultury w niezwykłej sukni z trójkątów i trapezów. Suknię zaprojektował w 1979 roku francuski designer i fotografik Jean-Paul Gounde. Kolorowa, nawiązująca do konstruktywizmu suknia upodabniała modelkę do oryginalnej rzeźby, kryjąc zarazem, że była wówczas w ciąży.
Pierwsza część wystawy poświęcona została architekturze, bo w niej postmodernizm ujawnił się najwcześniej. W centralnym punkcie ekspozycji zrekonstruowana została instalacja Strada Novissima", zaprojektowana przez Hansa Holleina na Biennale w Wenecji w 1980 roku. Składa się z 20 elementów, pokazujących zmiany architektury - od greckich kolumn do współczesnego wieżowca.
W tej części można też zobaczyć architektoniczne projekty Aldo Rossi, Charlesa Moore'a, Jamesa Stirlinga oraz designerskie, m.in. Rona Arada i Vivienne Westwood.
Następna poświęcona jest związkom mody, muzyki, sztuki i kultury klubowej w latach 80. Tu zaprezentowano m.in.. kostiumy piosenkarki Annie Lennox i tancerzy Karole Armitage, Kazuo Ohno, Michaela Clarka, zdjęcia mody Guya Bourdina I Helmuta Newtona oraz rozmaite audiowizualne instalacje.
Wystawę kończy część obrazująca fascynacje projektantów i artystów popkulturą i konsumpcjonizmem, co najlepiej wyraża obraz ze znakiem dolara Andy Warhola oraz rzeźba Jeffa Koonsa.