Magia kina
Koszulki są jednym z najpopularniejszym gadżetów sprzedawanych przy okazji koncertów. To najlepszy i najbardziej użyteczny rodzaj pamiątki, można go bowiem używać przez cały rok, prezentując, przy okazji, własne upodobania.
Jest tajemnicą poliszynela, że największe gwiazdy mają wpływy z tytułu gadżetów szacowane na kilkadziesiąt procent całego zysku z występów. Nic więc dziwnego, że legendy rocka starają się poszerzyć ofertę i wprowadziły do sprzedaży nową ofertę >- opartą na starych wzorach. Tak jak się wznawia płyty w oryginalnej oprawie graficznej, tak ponownie produkowane są podkoszulki z historycznymi wzorami.
W 2012 r. największą popularnością w sieci muzycznej HMV, według "The Independent", cieszył się z tiszert Black Sabbath "US Tour 1978". Wydrukowana na bawełnie srebrna maska nawiązuje do okładki "Never Say Die!", okładki ostatniego albumu nagranego w latach 70-tych z Ozzym Osbourne'em. Płyta była słaba.
- To najgorsza rzecz, jaką zrobiłem z Black Sabbath. Wstydzę się tych nagrań - powiedział Ozzy już po opuszczeniu zespołu.
Powodzenie gadżetu wzrosło po tym, jak Robert Downey Jr pokazał się w niej w roli Iron Mana. W sklepach internetowych trzeba zań zapłacić około 20 dolarów.