Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 16.10.2015 12:31 Publikacja: 16.10.2015 12:31
YouTube
Foto: kadr z filmu
To był spokojny i słoneczny dzień w stolicy. Ulica Marszałkowska, chyba o poranku, bo jeszcze cicha i niezatłoczona. Nagle z bocznej uliczki, na wczesno-czerwonym świetle, wyjechał volkswagen passat. Pędzące „Das Auto” zajechało drogę autobusowi linii 131. Kierowca solarisa ostro zahamował, a pluszowe misie zaczęły dryfująco spadać z siedzeń.
I choć rozbijające swe nosy o szybę i barierki maskotki są jedynie elementem krótkiego spotu filmowego w reżyserii Jakuba Sito (produkcja: Psycho-Media), przygotowanego w ramach kampanii społecznej Zarządu Dróg Miejskich „Trzy Kolory”, to przedstawiona w nim sytuacja,często przecież spotykana na polskich drogach, daje dużo do myślenia. Właśnie dlatego wczoraj na festiwalu Cannes The Corporate Media & TV Awards, na którym wyróżniane są krótkie formy filmowe (nie mylić z Międzynarodowym Festiwalem Filmowym w Cannes), polski spot na rzecz poprawy bezpieczeństwa na drogach został uhonorowany Srebrnym Delfinem. Nagrodę odebrali, wcześniej wspomniany, Jakub Sito oraz przedstawiciel ZDM, Adam Sobieraj.
Panoramiczna wystawa stu lat sztuki rumuńskiej w MCK w Krakowie jest pierwszym w Polsce tak obszernym pokazem ki...
Ewa Dałkowska, jedna z najwybitniejszych aktorek swojego pokolenia, odeszła po ciężkiej chorobie w wieku 78 lat.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Lokalizacja, lokalizacja, lokalizacja – to trzy główne czynniki, które należy brać pod uwagę decydując się na inwestycję w mieszkanie – czy to z myślą o przechowaniu lub wzroście wartości, czy zwrocie z najmu.
Tomasz Pindel w roli przewodnika po świecie iberoamerykańskiej literatury, duchowości i historii. Tłumacz, liter...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas