Reklama

Trzy solowe popisy z dodatkiem kapeluszy

Galeria Opera wytrwale i konsekwentnie buduje swoją pozycję.

Publikacja: 31.05.2016 22:33

Czako, nakrycie głowy żołnierza z baletu „Dziadek do orzechów i król myszy”. Fot. Marcin Łabuz

Czako, nakrycie głowy żołnierza z baletu „Dziadek do orzechów i król myszy”. Fot. Marcin Łabuz

Foto: materiały prasowe

Co więcej – jej program często wydaje się przeciwwagą dla awangardowych inscenizacji, z jakich słynie Teatr Wielki - Opera Narodowa. Tymczasem w salach ekspozycyjnych (na prawo od foyer) klasyka, tradycja. Ale jak smakowicie podana!

Każda ekspozycja ma inteligentną oprawę, przy czym aranżacja nigdy nie przytłacza samej materii sztuki, nie próbuje jej zdominować czy dopisać dodatkowych treści. Odpowiedzialny za realizację programu Marcin Fedisz, zarazem pomysłodawca aranżacji, powiedział mi niedawno: – Nie narzucam artystom moich koncepcji. Zależy mi, żeby czuli się komfortowo, bo to często ich powroty po latach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
Córka lidera Queen: filmowy szlagier „Bohemian Rhapsody" pełen fałszów o Mercurym
Kultura
Ekskluzywna sztuka w Hotelu Warszawa i szalone aranżacje
Kultura
„Cesarzowa Piotra”: Kristina Sabaliauskaitė o przemocy i ciele kobiety w Rosji
plakat
Andrzej Pągowski: Trzeba być wielkim miłośnikiem filmu, żeby strzelić sobie tatuaż z plakatem do „Misia”
Patronat Rzeczpospolitej
Warszawa Singera – święto kultury żydowskiej już za chwilę
Reklama
Reklama