Reklama
Rozwiń
Reklama

Trzy solowe popisy z dodatkiem kapeluszy

Galeria Opera wytrwale i konsekwentnie buduje swoją pozycję.

Publikacja: 31.05.2016 22:33

Czako, nakrycie głowy żołnierza z baletu „Dziadek do orzechów i król myszy”. Fot. Marcin Łabuz

Czako, nakrycie głowy żołnierza z baletu „Dziadek do orzechów i król myszy”. Fot. Marcin Łabuz

Foto: materiały prasowe

Co więcej – jej program często wydaje się przeciwwagą dla awangardowych inscenizacji, z jakich słynie Teatr Wielki - Opera Narodowa. Tymczasem w salach ekspozycyjnych (na prawo od foyer) klasyka, tradycja. Ale jak smakowicie podana!

Każda ekspozycja ma inteligentną oprawę, przy czym aranżacja nigdy nie przytłacza samej materii sztuki, nie próbuje jej zdominować czy dopisać dodatkowych treści. Odpowiedzialny za realizację programu Marcin Fedisz, zarazem pomysłodawca aranżacji, powiedział mi niedawno: – Nie narzucam artystom moich koncepcji. Zależy mi, żeby czuli się komfortowo, bo to często ich powroty po latach.

Pozostało jeszcze 86% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Kultura
Wizerunek to potęga: pantofelki kochanki Edwarda VIII na Zamku Królewskim
Kultura
Czytanie ma tylko dobre strony
Kultura
Popkulturowa kariera „Stańczyka", czyli od muralu w Paryżu do okładki płyty Lady Gaga
Kultura
Polski projekt z nagrodą DesignEuropa Awards 2025
Kultura
Czy Warszawa jest dobrym miastem dla seniorów? Pokażą starość z różnych perspektyw
Reklama
Reklama