Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 17.03.2018 18:11 Publikacja: 15.03.2018 14:47
Klawiatura fortepianu Fryderyka Buchholtza odtworzonym przez Paula McNulty'ego
Foto: Fotorzepa, Wojciech Grzędziński
Na taki występ namawiano go od dawna, przecież już jako dziecko popisywał się grą w salonach warszawskich. W 1830 roku, skończywszy 20 lat, wszedł w wiek dorosły i jako mężczyzna, i jako artysta. Oczekiwano więc od niego publicznego koncertu, ale on ciągle się wahał.
Pod koniec 1829 roku ogłoszono, że w Resursie Kupieckiej na ulicy Miodowej zagra własne „Wariacje na temat Mozarta", jednak na to się nie zdecydował, poprzestał na improwizacjach na temat kupletów z popularnej komedii muzycznej. Tym niemniej koncertowy sukces, jaki w 1829 roku odniósł w Wiedniu, nakazywał, by wreszcie stanął przed publicznością warszawską.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Tomasz Pindel w roli przewodnika po świecie iberoamerykańskiej literatury, duchowości i historii. Tłumacz, liter...
To będzie wydarzenie, które zachwyca nie tylko rozmachem organizacyjnym, ale również głębokim zrozumieniem potrz...
Jak artyści, projektanci i architekci wykorzystują naukę, aby chronić wodę, życiodajny żywioł, którego nam coraz...
Przed nami niepowtarzalna Noc Muzeów 2025, którą świętować można w całej Polsce: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas