Reklama

2014: Piosenki bez olśnień

Artystyczny i komercyjny sukces odniósł solowy debiut Artura Rojka. Nagrania w sieci to już 25 proc. rynku sprzedaży.

Aktualizacja: 19.12.2014 07:51 Publikacja: 19.12.2014 01:00

Bob Dylan, Festiwal Legend Rocka. Fot. Marek Hofman

Bob Dylan, Festiwal Legend Rocka. Fot. Marek Hofman

Foto: Rzeczpospolita

Grudzień jest miesiącem największej sprzedaży, ale już można stwierdzić, że 2014 rok należał do Artura Rojka. Sprzedał 50 tys. egzemplarzy debiutanckiej solowej płyty „Składam się z ciągłych powtórzeń".

Ekswokalista Myslovitz nie ścigał się z byłymi kolegami, którzy pierwsi opublikowali album z nowym wokalistą, ale jego powodzenie nie od początku było oczywiste. Płyta Rojka nie debiutowała na pierwszej pozycji płytowych notowań OLiS. Jednak gdy na radiowych listach przebojów kolejne single – „Beksa" czy „Syreny" – rywalizowały o pierwszeństwo, album zyskał rosnącą sympatię kupujących.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Kultura
1 procent od smartfona dla twórców, wykonawców i producentów
Patronat Rzeczpospolitej
„Biały Kruk” – trwa nabór do konkursu dla dziennikarzy mediów lokalnych
Kultura
Unikatowa kolekcja oraz sposoby jej widzenia
Patronat Rzeczpospolitej
Trwa nabór do konkursu Dobry Wzór 2025
Kultura
Żywioły Billa Violi na niezwykłej wystawie w Toruniu
Reklama
Reklama