Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 15.03.2015 07:03 Publikacja: 14.03.2015 23:01
4 zdjęcia
ZobaczNatalia Hatalska
Foto: Sukces
Film dokumentalny „Sweatshop – deadly fashion" (jako kampania społeczna). Troje Norwegów, w tym blogerka modowa, zostaje wysłanych do stolicy Kambodży, żeby na własnej skórze się przekonać, w jaki sposób i za jaką cenę (3 dol. za kilkanaście godzin pracy w tragicznych warunkach) produkowane są ubrania sprzedawane później w popularnych sieciówkach. Film odbił się szerokim echem w mediach tradycyjnych i w internecie. Czy wpłynie na zmianę zachowań konsumentów? Ich rezygnację z zakupów w sklepach, które wykorzystują niewolniczą pracę kobiet? Nie jestem optymistką – półtora roku temu głośno było o tragedii w fabryce, z której w Kambodży korzystały firmy odzieżowe. Od tego czasu niewiele się zmieniło.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
15 lipca 2025 ruszyła kolejna edycja konkursu Dobry Wzór 2025. To najbardziej prestiżowy konkurs wzorniczy w Pol...
„Bill Viola. Wizje czasu” to największa dotąd prezentacja twórczości słynnego amerykańskiego artysty w Polsce. W...
Polska Fundacja Narodowa deklaruje dofinansowanie wydania trzeciego tomu unikalnego zbioru korespondencji Fryder...
W Wenecji, podczas Biennale Architektury, zaprezentowany zostanie 26 lipca artystyczno-kosmiczny projekt Jana Św...
Powstańcy powtarzali i powtarzają, że Polacy byli w powstaniu razem i nawet klęski są niestraszne, jeżeli nie da...
Wspiera edukację, lokalne społeczności oraz pracowników w ich trudnych życiowych momentach. Od 35 lat duński holding VKR – właściciel marek VELUX oraz spółek siostrzanych konsekwentnie pokazuje, że kapitał społeczny jest tak samo ważny jak kapitał finansowy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas