Reklama

W zgodzie z samym sobą

Kampania, dzięki której może dostrzeżemy cierpienie innych. Szaleniec, który wierzy w życie pozawirtualne. I puste slogany, które coraz mniej bawią. Oto najnowsza piątka Natalii Hatalskiej.

Aktualizacja: 15.03.2015 07:03 Publikacja: 14.03.2015 23:01

Natalia Hatalska

Foto: Sukces

Kampania

Film dokumentalny „Sweatshop – deadly fashion" (jako kampania społeczna). Troje Norwegów, w tym blogerka modowa, zostaje wysłanych do stolicy Kambodży, żeby na własnej skórze się przekonać, w jaki sposób i za jaką cenę (3 dol. za kilkanaście godzin pracy w tragicznych warunkach) produkowane są ubrania sprzedawane później w popularnych sieciówkach. Film odbił się szerokim echem w mediach tradycyjnych i w internecie. Czy wpłynie na zmianę zachowań konsumentów? Ich rezygnację z zakupów w sklepach, które wykorzystują niewolniczą pracę kobiet? Nie jestem optymistką – półtora roku temu głośno było o tragedii w fabryce, z której w Kambodży korzystały firmy odzieżowe. Od tego czasu niewiele się zmieniło.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Patronat Rzeczpospolitej
Trwa nabór do konkursu Dobry Wzór 2025
Kultura
Żywioły Billa Violi na niezwykłej wystawie w Toruniu
Kultura
Po publikacji „Rzeczpospolitej” znalazły się pieniądze na wydanie listów Chopina
Kultura
Artyści w misji kosmicznej śladem Sławosza Uznańskiego-Wiśniewskiego
Kultura
Jan Ołdakowski: Polacy byli w powstaniu razem
Materiał Promocyjny
Nie tylko okna. VELUX Polska inwestuje w ludzi, wspólnotę i przyszłość
Reklama
Reklama