Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 23.04.2017 18:37 Publikacja: 24.04.2017 08:00
Foto: TVP
Czy można manipulować odsłonami stron i ich polubieniami tak, by manipulować opinią publiczną, czyli wyborcami i konsumentami? To pytanie stało się inspiracją do przeprowadzenia eksperymentu przez autorów filmu.
W ciągu jednej minuty internauci z całego świata umieszczają w sieci około 100 godzin nagrań i dają kilkaset tysięcy lajków. Wśród zamieszczających nagrania jest, rzecz jasna, mnóstwo kandydatów na celebrytów. Niektórym sen się ziszcza – jak w przypadku francuskiego duetu – Frero Delavega, którego zamieszczone na youtubie amatorskie nagranie śpiewanej przez siebie piosenki zyskało aż 800 tysięcy odsłon. W konsekwencji firma nagraniowa zaproponowała im profesjonalną sesję, promocję oraz tournée po kraju. Kariera była błyskawiczna – jak w bajce.
Ewa Dałkowska, jedna z najwybitniejszych aktorek swojego pokolenia, odeszła po ciężkiej chorobie w wieku 78 lat.
Browary Warszawskie i wrocławska Kępa Mieszczańska to propozycja Echo Group dla inwestorów zainteresowanych wykończonymi mieszkaniami w prestiżowych lokalizacjach, gotowymi do zarabiania od zaraz.
Wojciech Chmielarz, gwiazda polskich powieści kryminalnych, w podkaście „Rzecz o Książkach” opowiada o swoim naj...
Tomasz Pindel w roli przewodnika po świecie iberoamerykańskiej literatury, duchowości i historii. Tłumacz, liter...
To będzie wydarzenie, które zachwyca nie tylko rozmachem organizacyjnym, ale również głębokim zrozumieniem potrz...
Jak artyści, projektanci i architekci wykorzystują naukę, aby chronić wodę, życiodajny żywioł, którego nam coraz...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas