Kampania jest częścią programu "Aktywnie po zdrowie" skierowanego do szkół w tym roku szkolnym.
Andrzej Pietrucha, prezes Fundacji Banku Ochrony Środowiska powiedział, że billboardy mają pokazać rodzicom, dzieciom i nauczycielom to, że dzieci mają nieprawidłowe nawyki żywieniowe. Jedzą zbyt mało ryb, warzyw i owoców, produktów zbożowych z pełnego przemiału oraz nabiału. Natomiast nadmierne jest spożycie tłuszczu zwierzęcego, słonych przekąsek i słodyczy.
Maria Jakubowska - dietetyk podkreśliła, że do dzieci najlepiej przemawia dobry przykład, który mogą dawać rodzice i nauczyciele. Podkreśliła, że jeżeli chcemy by dzieci piły zdrowe soki owocowe to musimy je robić w domu, a najlepiej robić je razem z dziećmi.
Do programu "Aktywnie po zdrowie" zgłosiło się już 600 szkół (program przewidziano na 200 szkół). Pod koniec roku szkolnego Fundacja przyzna nagrody za aktywny udział w programie.