W poniedziałek Magdalena Ogórek wyemitowała swój pierwszy tradycyjny spot wyborczy. Film miał swoją premierę w internecie, na portalu Youtube i facebookowym profilu kandydatki. W telewizji ma się pojawić dopiero w połowie tygodnia.

Spot to początek nowej fazy kampanii Ogórek. Ma ona być teraz bardziej widoczna, dlatego sztab zainwestował w billboardy i promocję w telewizji. Mimo to, premiera filmu w internecie ma podkreślać przywiązanie kandydatki do nowych mediów i komunikacji z wyborcami również poza tradycyjnymi kanałami komunikacji.

Na trwającym 60 sekund wideo Ogórek konsekwentnie podkreśla lansowany przez siebie postulat napisania prawa od nowa, a w szczególności systemy podatkowego. Podkreśla go też wypowiadane przez nią hasło kampanii "Polska od nowa", które - jak informuje 300polityka.pl - będzie też mocno eksponowane na billboardach.

Film ma też uświadomić wyborcom istotę wyborów prezydenckich, które odbędą się 10 maja. Ogórek pyta, czy ten dzień da przestrzeń na realizację marzeń. - Czy uda się zapobiec wyjazdom młodych za granicę - zastanawia się kandydatka SLD. I proponuje: - Może zaczniemy od nowa, tu w Polsce. Na koniec Ogórek ponownie podkreśla, że chce tworzyć nowe prawo dla wszystkich. Również dla tych, którzy w wyborach nie uczestniczą.

Wypowiadanym przez kandydatkę kwestiom towarzyszą obrazy z codziennego życia, pracy w warzywniaku, biurze i zajmowania się domem. Pojawia się również sama Ogórek, tworząca swój program.