Mniejsza oglądalność debaty ośmiu

Starcie "Beata Szydło-Ewa Kopacz. Dyskusja o Polsce" przyciągnęło więcej widzów niż wczorajsza "Debata liderów" z udziałem wszystkich komitetów

Publikacja: 21.10.2015 11:43

Mniejsza oglądalność debaty ośmiu

Foto: rp.pl

Niemal 6,7 mln widzów oglądało debatę wszystkich startujących w wyborach komitetów na antenach TVP i stacji newsowych Polsatu i TVN. Program przyciągnął 38,8 proc. wszystkich widzów oglądających w tym czasie telewizję. Najwięcej widzów starcie śledziło w TVP1 (4,2 mln).

To mniejsza widownia niż dzień wcześniej na tych samych antenach przyciągnęła debata kandydatek z dwóch największy partii: Beaty Szydło i Ewy Kopacz. Z badań Nielsen Audience Measurement opublikowanych przez TVP wynika, że ten program oglądało 8 mln widzów, co stanowi 46 proc. wszystkich, którzy w tym czasie mieli włączony telewizor. We wczorajszej debacie Platformę Obywatelską reprezentowała premier Ewa Kopacz, Prawo i Sprawiedliwość Beata Szydło, PSL – prezes, wicepremier Janusz Piechociński, .Nowoczesną - Ryszard Petru, Zjednoczoną Lewicę - Barbara Nowacka, Ruch Kukiz'15 - Paweł Kukiz, komitet KORWiN - Janusz Korwin-Mikke i Partię Razem - Adrian Zandberg.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Kraj
Podcast Pałac Prezydencki: "Prezydenta wybierze internet". Rozmowa z szefem sztabu Mentzena
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Kraj
Gala Nagrody „Rzeczpospolitej” im. J. Giedroycia w Pałacu Rzeczpospolitej
Kraj
Strategie ochrony rynku w obliczu globalnych wydarzeń – zapraszamy na webinar!
Kraj
Podcast „Pałac Prezydencki”: Co zdefiniuje kampanię prezydencką? Nie tylko bezpieczeństwo
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Kraj
Sondaż „Rzeczpospolitej”: Na wojsko trzeba wydawać więcej