Aktualizacja: 04.01.2022 19:13 Publikacja: 04.01.2022 19:13
W Polsce udział samochodów z silnikami wysokoprężnymi zmalał w pierwszym półroczu o 3,5 proc. i spadł poniżej 40 proc.
Foto: Fotorzepa, Robert Przybylski
Jarosław Kaczyński pomstował ostatnio na szaleńczą politykę klimatyczną UE. W tym samym czasie po cichutku i bez rozgłosu weszła w życie nowelizacja ustawy o elektromobilności, która idzie dokładnie po linii unijnych ekoszaleństw i otwiera drogę lewicowym samorządom do uziemienia zmotoryzowanych mieszkańców.
O nowelizacji nie wie niemal nikt – poza aktywistami, którzy już zacierają łapki. Honor trzeba tu oddać Pawłowi Rygasowi, dziennikarzowi motoryzacyjnemu, który niestrudzenie tropi takie działania i stara się je nagłaśniać. To on zwrócił uwagę na obecny kształt ustawy.
W cyfrowym świecie pełnym treści, webinarów i kursów, coraz częściej to nie dostęp do informacji, ale dostęp do...
Od marszu z czekoladowym orłem Bronisława Komorowskiego dokładnie wiemy, gdzie w którą stronę nie warto iść, a m...
Autor: Jakub Turowski, dyrektor ds. polityki publicznej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej w Meta.
Wojsko przygotowuje oprawę rocznicy 1000-lecia koronacji Bolesława Chrobrego. Będzie można zobaczyć czołgi, a na...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Kilkaset osób prowadzi działania w związku z pożarem, który wybuchł na terenie Biebrzańskiego Parku Narodowego....
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas