Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.08.2019 17:09 Publikacja: 05.08.2019 16:49
Foto: mat.pras.
Plakaty dotyczącego rozpoczynającego się w środę znanego Sziget Festival pod hasłem „Love Revolution”, pokazują pary, w tym homoseksualne, ze sloganami „zero cukru, zero uprzedzeń”.
Kampania reklamowa wywołała niezadowolenie części zwolenników partii Fidesz Viktora Orbana, a także polityków ugrupowania, które jest przeciwne małżeństwo osób tej samej płci. W niedzielę jeden z najważniejszych polityków partii Istvan Boldog wezwał do bojkotu produktów Coca-Coli z powodu „prowokującej” kampanii.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Kontrowersyjne zachowania, awans do elitarnej jednostki policji, a w finale wpadka z mefedronem i zwolnienie – u...
Nominacja Kiry Sukhoboichenko do tytułu Warszawianki Roku 2025 wywołała falę ksenofobicznych komentarzy w mediac...
„Inteligentna sygnalizacja będzie jeszcze inteligentniejsza, a sterowanie ruchem drogowym w stolicy wejdzie na z...
Po roku bezczynności aresztowano Wołodymyra Ż., podejrzanego o wysadzenie gazociągu Nord Stream. Przesądziły o t...
Czy serial „1670” to błyskotliwa satyra o Polsce czy raczej kabaret dla „banieczki”? Michał Płociński i Estera F...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas