Aktualizacja: 16.06.2020 16:39 Publikacja: 16.06.2020 16:39
Foto: Adobe Stock
Z cudem graniczyło wypełnienie formularza odwołania jednej z francuskich firm wypożyczającej samochody. Okazało się, że nie był to przypadek. Błąd wyskakiwał celowo.
Takich przykładów Europejskie Centrum Konsumentów ma na pęczki. W czasie pandemii pomaga m.in. reklamować usługi i odzyskiwać pieniądze. Według najnowszego raportu ECK wpłynęło do niego w czasie pandemii 1130 skarg. Najwięcej, bo ok. 75 proc. dotyczyło sprawy transgranicznych a ok. 25 proc.- krajowych. W pierwszym wypadku konsumenci skarżyli się przede wszystkim na usługi: przedsiębiorców zarejestrowanych w Irlandii (ok. 25 proc. skarg), w Niemczech (ok. 11 proc.) i we Włoszech (ok. 10 proc. Większość osób kwestionowała usługi lotnicze (45 proc.), noclegi (27 proc.) oraz wyjazdy zorganizowane (12 proc.).
Zmiany w ortografii, choć wydają się czymś odległym i akademickim, dotyczą w praktyce milionów uczniów, nauczyci...
Spółka żądająca zasiedzenia służebności zakopanej instalacji musi wykazać, że właściciel działki mógł zaobserwow...
Użycie sztucznej inteligencji nie jest wystarczającą weryfikacją faktów. Za publiczne oczernianie grożą konsekwe...
W czwartek prezydent Karol Nawrocki ogłosił podpisanie 21 ustaw. Jednocześnie zdecydował o zawetowaniu tzw. usta...
Centralna Komisja Egzaminacyjna ogłosiła pełny harmonogram egzaminów w roku szkolnym 2025/2026. Znamy terminy za...
Coraz więcej firm świadomie inwestuje w jakość, nie tylko swoich produktów i usług, ale też w standardy współpracy z partnerami biznesowymi. Rośnie rola banków, które nie tylko dostarczają finansowanie, ale zapewniają również kompleksowe wsparcie operacyjne.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas