Reklam fast foodu nie może być w dziecięcej audycji

Nie będzie można promować niezdrowej żywności w trakcie programów dla dzieci do lat 12.

Publikacja: 09.02.2015 06:50

Reklam fast foodu nie może być w dziecięcej audycji

Foto: www.sxc.hu

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pracuje nad nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji.

Projekt ogranicza do 15 minut bloki reklamowe nadawane w czasie programów oraz przerwy przeznaczone na telesprzedaż i autopromocję.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Konsumenci
Pozew grupowy oszukanych na pompy ciepła. Sąd wydał zabezpieczenie
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Sądy i trybunały
Dr Tomasz Zalasiński: W Trybunale Konstytucyjnym gorzej już nie będzie
Konsumenci
TSUE wydał ważny wyrok dla frankowiczów. To pokłosie sprawy Getin Banku
Nieruchomości
Właściciele starych budynków mogą mieć problem. Wygasają ważne przepisy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Prawo rodzinne
Przy rozwodzie z żoną trzeba się też rozstać z częścią krów