Reklama

Reklam fast foodu nie może być w dziecięcej audycji

Nie będzie można promować niezdrowej żywności w trakcie programów dla dzieci do lat 12.

Publikacja: 09.02.2015 06:50

Reklam fast foodu nie może być w dziecięcej audycji

Foto: www.sxc.hu

Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego pracuje nad nowelizacją ustawy o radiofonii i telewizji.

Projekt ogranicza do 15 minut bloki reklamowe nadawane w czasie programów oraz przerwy przeznaczone na telesprzedaż i autopromocję.

Pozostało jeszcze 83% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Sądy i trybunały
Plan ministra Żurka na reaktywację KRS. Konstytucjonalista: nielegalne działanie
Prawo w Polsce
Czy można zagrodzić jezioro? Wody Polskie wyjaśniają
Prawo dla Ciebie
Zamieszanie z hybrydowym manicure. Klienci zestresowani. Eksperci wyjaśniają
Spadki i darowizny
Kiedy dokładnie należy otworzyć testament i kto powinien to zrobić?
Prawo w Polsce
Dwa projekty ustaw u prezydenta Karola Nawrockiego. Chodzi o płacenie gotówką
Reklama
Reklama