Reklama
Rozwiń

KRRiT monitoruje głośność reklam

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji od października do listopada 2014 roku monitorowała poziom głośności audycji, reklam i telesprzedaży 50 nadawców telewizyjnych.

Publikacja: 16.03.2015 09:07

KRRiT monitoruje głośność reklam

Foto: www.sxc.hu

Wyniki monitoringu wykazały, że nadawcy podjęli stosowne działania w celu spełnienia wymagań rozporządzenia KRRiT z 30 czerwca 2011 r., w sprawie sposobu prowadzenia w programach radiowych i telewizyjnych działalności reklamowej i telesprzedaży.

Zgodnie z rozporządzeniem poziom głośności reklamy i telesprzedaży, emitowanych w trakcie audycji lub bezpośrednio po niej nie może przekroczyć poziomu głośności tej audycji. Przy czym Europejska Unia Nadawców (EBU) rekomenduje normalizację głośności na poziomie -23 LUFS. LUFS (Loudness Unit Full Scale) to jednostka głośności wyrażona w LU zaś 0 LU = -23 LUFS.

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Prawo drogowe
Egzamin na prawo jazdy będzie trudniejszy? Jest stanowisko WORD Warszawa
Sądy i trybunały
Krystyna Pawłowicz przeniesiona w stan spoczynku. Uchwała TK
Prawo w Polsce
Trybunał Konstytucyjny: mniej religii w szkołach jest bezprawne
W sądzie i w urzędzie
Dziedziczenie nieruchomości: prostsze formalności dla nowych właścicieli
W sądzie i w urzędzie
Od 1 lipca nowości w aplikacji mObywatel. Oto, jakie usługi wprowadzono